2010年10月19日 星期二

乜我好yim 尖咩???

頭先老闆問我尋日睇工人睇成點, 我答佢全部都係垃圾!


老闆問我點解, 我就話問個工人可唔可以打比佢而家個太太問下佢做嘢做成點, 跟住個工人就扮唔識聽, 面有不悅同唔想! 所以我話見到佢咁樣就唔可以考慮啦, 因為做左兩年, 人地就唔同佢續(尤其係湊開小朋友就唔會成日轉, 最多4年之後唔續, 因為要比長服嘛), 就即係佢有d問題, 再者我話想問一問佢太太, 佢就即刻扮聽唔到, 咁又即係佢做嘢有問題啦!!! 咁點要得落喎!


我而家嗰個係衰, 但係起碼佢應該唔會對滕滕做d咩先, 因為到而家, 我都仲係覺得佢對滕滕都仲有心機吖!


老闆一聽到我話尋日咁樣問個工人, 佢就話我唔係好啱喎, 無奶油咁樣問d咁尖銳嘅問題! 一聽到佢咁講, 我就真係有小小火滾!!! 乜咁樣問, 好尖銳咩??? 跟住我就答佢, 我更係要咁問啦, 如果佢做嘢係冇問題, 怕咩比我問呀?! 同埋, 而家我唔係請佢番嚟清潔、執屋, 而係要佢幫我湊仔, 我更係一定要睇下佢對小朋友有冇愛心啦!!!


跟住老闆又再講, 我唔可以要求人地做咁多嘢, 做6/7成已經算好, 因為佢地呢d人冇文化, 唔同我地HK人! 我知佢地更係唔係我地HK人啦, 不過我唔會好似我老闆咁, 要求冇標準架嘛! 所以我就忍唔住答我老闆, 我唔同你, 你搵個工人番嚟清潔就更係冇要求, 佢做幾成比你你都冇所謂, 因為你冇要求, 我而家請個工人番嚟你照顧個仔, 我唔可以亞豬亞狗都接受, 我唔想搵左個工人番嚟係會虐兒架! 你冇標準你因為唔係湊你個仔, 因為個仔唔係你, 所以我唔可以好似你咁冇標準!


3 則留言:

  1. 一講工人, 我真係火都黎...而家等緊新工人黎激自己...
    真係買佢怕...
    [版主回覆10/20/2010 22:33:00]我都唔知佢地仲咩咁巴閉!!!
    如果政府可以比大陸人嚟做外勞, 佢地呢D就死晒, 唔使指意有人用佢地喇!

    回覆刪除
  2. 唉!!!睇見你就煩喇~~~ 有咩幫手盡管出聲啦
    [版主回覆10/21/2010 15:13:00]真係好煩架, 連我老豆咁多年都冇講過一句話我好多嘢做, 今次, 佢都忍唔住出聲, 話我真係好多嘢煩, 好多嘢要處理呀!

    回覆刪除
  3. 我覺得你做得好 啱喎! 個姐姐如果做得好,太太係唔會換人  … 尤其係照顧小朋友 ! 真係做得太差先唔會同佢續約
    [版主回覆10/22/2010 12:35:00]其實問佢幾問, 先知佢龍與鳳啦, 更何況我未必會打比佢太太呢!
    所以我老闆話我yim 尖, 我就真係有d火滾囉! 講真, 佢d仔女都大個, 請個工人番嚟都係做家務, 佢就更係唔會好似我地咁有呢d擔心啦!

    回覆刪除