頭先老闆問我尋日睇工人睇成點, 我答佢全部都係垃圾!
老闆問我點解, 我就話問個工人可唔可以打比佢而家個太太問下佢做嘢做成點, 跟住個工人就扮唔識聽, 面有不悅同唔想! 所以我話見到佢咁樣就唔可以考慮啦, 因為做左兩年, 人地就唔同佢續(尤其係湊開小朋友就唔會成日轉, 最多4年之後唔續, 因為要比長服嘛), 就即係佢有d問題, 再者我話想問一問佢太太, 佢就即刻扮聽唔到, 咁又即係佢做嘢有問題啦!!! 咁點要得落喎!
我而家嗰個係衰, 但係起碼佢應該唔會對滕滕做d咩先, 因為到而家, 我都仲係覺得佢對滕滕都仲有心機吖!
老闆一聽到我話尋日咁樣問個工人, 佢就話我唔係好啱喎, 無奶油咁樣問d咁尖銳嘅問題! 一聽到佢咁講, 我就真係有小小火滾!!! 乜咁樣問, 好尖銳咩??? 跟住我就答佢, 我更係要咁問啦, 如果佢做嘢係冇問題, 怕咩比我問呀?! 同埋, 而家我唔係請佢番嚟清潔、執屋, 而係要佢幫我湊仔, 我更係一定要睇下佢對小朋友有冇愛心啦!!!
跟住老闆又再講, 我唔可以要求人地做咁多嘢, 做6/7成已經算好, 因為佢地呢d人冇文化, 唔同我地HK人! 我知佢地更係唔係我地HK人啦, 不過我唔會好似我老闆咁, 要求冇標準架嘛! 所以我就忍唔住答我老闆, 我唔同你, 你搵個工人番嚟清潔就更係冇要求, 佢做幾成比你你都冇所謂, 因為你冇要求, 我而家請個工人番嚟你照顧個仔, 我唔可以亞豬亞狗都接受, 我唔想搵左個工人番嚟係會虐兒架! 你冇標準你因為唔係湊你個仔, 因為個仔唔係你, 所以我唔可以好似你咁冇標準!
一講工人, 我真係火都黎...而家等緊新工人黎激自己...
回覆刪除真係買佢怕...
[版主回覆10/20/2010 22:33:00]我都唔知佢地仲咩咁巴閉!!!
如果政府可以比大陸人嚟做外勞, 佢地呢D就死晒, 唔使指意有人用佢地喇!
唉!!!睇見你就煩喇~~~ 有咩幫手盡管出聲啦
回覆刪除[版主回覆10/21/2010 15:13:00]真係好煩架, 連我老豆咁多年都冇講過一句話我好多嘢做, 今次, 佢都忍唔住出聲, 話我真係好多嘢煩, 好多嘢要處理呀!
我覺得你做得好 啱喎! 個姐姐如果做得好,太太係唔會換人 … 尤其係照顧小朋友 ! 真係做得太差先唔會同佢續約
回覆刪除[版主回覆10/22/2010 12:35:00]其實問佢幾問, 先知佢龍與鳳啦, 更何況我未必會打比佢太太呢!
所以我老闆話我yim 尖, 我就真係有d火滾囉! 講真, 佢d仔女都大個, 請個工人番嚟都係做家務, 佢就更係唔會好似我地咁有呢d擔心啦!