2010年10月28日 星期四

大肚DUM~

入左好多冬天衫比滕滕, 今日已經開左倉喇!


唔知究竟係D衫窄, 定係滕滕肥(但係我真係唔覺), 件件衫都好似好貼身, 仲要成個肚腩凸左出嚟!


個工人笑滕滕大肚DUM, 個豬仔就即刻凹番個肚腩入去, 仲係到玩申縮!


陀住滕滕4/5個月嗰時, 我就玩過呢樣嘢, 之後都冇玩過, 即都冇係佢面前做過, 唔知條友係邊樹學番嚟!


1 則留言:

  1. 胎教嘛 臭豬都仲勉強著到上年 80 嘅衫;今年買咗幾件 90 比佢,但又鬆得滯,真係好鬼
    [版主回覆10/29/2010 22:50:00]諗住可以著埋今年都"蚊蚊"地囉!

    回覆刪除