2010年10月24日 星期日

你話d人幾cheap吖!

今日終於嚟埋係淘寶買嘅衫仔喇, 我拆開嚟check 嗰時, 馮小姐咁啱入嚟搵我就見到d衫仔喇! 佢見到我買嗰d衫仔, 就猛話好靚, 仲話佢嗰d都已經到左佢個fd 間公司到潻!


明知我會係淘寶買衫落嚟send番嚟公司, 都唔叫我幫你買, 咁即係我之前係fb上面冇名文講係寫比邊個: "唔好叫我幫你" /  "唔好諗住老馮" 呢d嘢原來你係知道我話緊你架啦!


但係, 既然係知道, 就唔好咁cheap成日就問我淘寶d嘢啦! 問呢樣買唔買好, 嗰樣又唔知買唔買好喎! 又話乜都要買最好, 但係又話最緊要平, 咁係淘寶買嘢好驚架喎?! 你唔驚d質料攪到bb敏感咩, 你咁勁!


1 則留言:

  1. 正一cheap精,邊有最好又要平架?叫佢去花園街揀檔最好嘅,咪平囉
    [版主回覆10/25/2010 14:58:00]佢可能而家發現好多錢要用, 所以咪呢樣又要平, 嗰樣又要平囉!
    之前就係我面前扮晒嘢, 呢樣又話要最好, 嗰樣又話要最好! 而家就開始覺得lai嘢!

    回覆刪除