2010年10月17日 星期日

預左!

果然不出我所料, 我都預左個工人今日同我講佢朋友冇錢, 仲未找數!


唔好諗住真係有機會係我同你找, 因為我已經預左財仔上嚟嗰時踢你出門口, 等你自己同人交代!


今日都打過去兩間agent到放聲氣, 希望可以快d有消息啦!


3 則留言:

  1. 真夠薑,蠢鈍如豬
    [版主回覆10/19/2010 10:16:00]我一定掟佢出門口同人攪掂佢, 睇下佢點死!

    回覆刪除
  2. 緣份BB已駕到2010年10月19日 中午12:16

    佢真係想挨你幫佢還錢,佢咪就係咁講大話,一時話有得借一時話無得借,得過且過,可能佢覺得好多香港人唔想煩,所以就會幫佢呢些人還錢了事囉!
    [版主回覆10/20/2010 12:45:00]佢初頭都可能會以為我會驚同佢還嘅, 不過佢而家唔會咁諗啦!
    因為我真係唔係好怕有財仔上嚟囉, 如果真係想嚟, 我就會推佢出門口死架喇!

    回覆刪除
  3. 應該唔會為個幾千蚊搵人上黎你HOME 追數...
    玩電話就一定有...
     
    [版主回覆10/20/2010 22:44:00]幾千蚊應該都唔會上嚟嘅, 不過當佢地打唔到嚟我屋企(因為我飛左去一個長嚮嘅NO.到), 個工人又唔接佢地電話嗰陣時, 佢地上嚟就真係唔出奇喇!
    因為而家就係咁嘅情況! 又或者, D財仔會搵左佢嗰D擔保人先都唔定!

    回覆刪除