今晚表姐上嚟食飯, 再加埋上次帶我去搵AGENT 嗰個表姐個朋友都一斉嚟埋!
嘩~ 幾鬼熱鬧! 4個小朋友再加4個大人, 成間屋都好耐冇試過咁嘈喇!
瘦田冇人耕, 耕開就有人爭! 表姐唔玩, 滕滕就唔玩, 表姐玩, 滕滕又要走埋去玩!
因為表姐個FD帶埋個女上嚟, 而且又同表姐嗰兩個女一樣咁大, 所以好自然佢地3個就一斉玩, 攪到滕滕好似冇人理佢咁! 不過滕滕都唔弱, 見佢地玩緊, 又走埋去搶, 但係佢地又唔讓佢, 攪到你又爭時我又爭, 都幾好笑!
因為今晚又係痴左線嘅一晚, 所以滕滕唔知又會唔會發惡夢呢..........?!
哈! 肯定......會.
回覆刪除ANSON又係玩癲咗, 希望佢都唔好半夜玩天光啦!
[版主回覆10/24/2010 16:01:00]好彩尋晚冇咩事, 不過佢今朝7點幾起身叫飲奶喇!