2010年10月4日 星期一

百思不得其解~

其實都唔想講, 但係唔講又發洩唔到, 所以我決定係到講埋佢!


上回講到家姐成日都話自己個豆豉乜嘢都已經做左, 今次就講下曵嗰方面!


有時滕滕會耐唔耐做D曵嘢, 所以係閑談之中都一定會提及到, 交流下可以點樣另佢地唔好再做, 不過講下講下, 家姐就又話佢個豆豉就曵到冇人有, 又話豆豉點樣掟玩具, 又話豆豉點樣發皮4, 講到好似大家係到鬥緊大家個仔邊個曵D, 就算點講都唔夠佢個豆豉曵!


講真, 個個小朋友都有佢地曵嘅專長, 個個曵法都唔同, 但係我又唔係好明, 點解佢成日都要強調佢個豆豉曵過滕滕好多! 我又唔係要同佢鬥, 但係佢成日都講豆豉唔及滕滕咁多花臣, 乜個仔有幾曵都要鬥過咩?


咁係唔係個自己個仔曵D係勝人一籌呀?


 


5 則留言:

  1. "曳"可能都係一種專長嚟架~
    [版主回覆10/05/2010 15:28:00]咁即係係唔係越曵就代表越叻呀?!

    回覆刪除
  2. 你話呢?好視孚乎每個阿媽嘅定義囉...連曳都要鬥...
    [版主回覆10/05/2010 22:52:00]咁我就想滕滕乖過人, 並唔係曵過人囉~

    回覆刪除
  3. 緣份BB已駕到2010年10月5日 中午12:06

    你都費時同佢講咁多啦!乜都要鬥............
    [版主回覆10/06/2010 09:15:00]嘩~!!! 你仲咩仲唔瞓覺呀???

    回覆刪除
  4. 你下次即刻話滕滕大部份時間好乖嘛,睇佢再可以點講
    [版主回覆10/06/2010 11:31:00]好! 我下次就試下咁講!

    回覆刪除
  5. 寸佢吖嘛,比人踩到上心口喇
    [版主回覆10/06/2010 12:13:00]我就係覺得佢係家姐所以先唔出聲!
    但係佢一而再再而三咁, 我先頂唔順上嚟發洩下!

    回覆刪除