http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
可能覺得自己住得好遠, 所以連係有朋友嚟, 都覺得佢地好似山長水遠咁入嚟!
新婚之後, 尋晚第一次入嚟我樹探我地, 多謝晒你呀~
嗱~ 好似咁吖, 滕滕都冇唔理佢地, 所以我又唔覺佢呢方面有問題喎~
係囉! 唔好亂諗啦! 嘻! 因為ANSON都係唔停咬嘢O架, 佢仲加埋用頭撞嘢添呀! 上次ANSON感冒, 我問咗醫生點防佢地咬嘢. 醫生叫我用方法轉移佢地視線喎, 不過好難架, 因為咬嘢係BB畢身嘅志願呀! 我俾個醫生笑鬼C.[版主回覆10/04/2010 00:14:00]真係, 真係佢地畢生志願 , 因為叫極都咬!
你地食飯,滕滕咁乖坐係梳化睇電視,抵錫啦[版主回覆10/04/2010 10:25:00]你真係好眼! 佢咁乖肯坐係到, 係因為我開左 disney d dvd比佢睇嘛, 如果唔係, 邊有餐好飯食呀!
哎呀. 妳唔好放嗰件事响心啦. 個仔無事都比妳唸到佢有事了. 傻人.[版主回覆10/04/2010 11:50:00]唔諗就好難, 最多諗少d囉 ~
係囉! 唔好亂諗啦!
回覆刪除嘻! 因為ANSON都係唔停咬嘢O架, 佢仲加埋用頭撞嘢添呀!
上次ANSON感冒, 我問咗醫生點防佢地咬嘢. 醫生叫我用方法轉移佢地視線喎, 不過好難架, 因為咬嘢係BB畢身嘅志願呀! 我俾個醫生笑鬼C.
[版主回覆10/04/2010 00:14:00]真係, 真係佢地畢生志願 , 因為叫極都咬!
你地食飯,滕滕咁乖坐係梳化睇電視,抵錫啦
回覆刪除[版主回覆10/04/2010 10:25:00]你真係好眼! 佢咁乖肯坐係到, 係因為我開左 disney d dvd比佢睇嘛, 如果唔係, 邊有餐好飯食呀!
哎呀. 妳唔好放嗰件事响心啦. 個仔無事都比妳唸到佢有事了. 傻人.
回覆刪除[版主回覆10/04/2010 11:50:00]唔諗就好難, 最多諗少d囉 ~