2010年10月3日 星期日

好朋友自遠方來~

可能覺得自己住得好遠, 所以連係有朋友嚟, 都覺得佢地好似山長水遠咁入嚟!


新婚之後, 尋晚第一次入嚟我樹探我地, 多謝晒你呀~




嗱~ 好似咁吖, 滕滕都冇唔理佢地, 所以我又唔覺佢呢方面有問題喎~


3 則留言:

  1. 係囉! 唔好亂諗啦!
    嘻! 因為ANSON都係唔停咬嘢O架, 佢仲加埋用頭撞嘢添呀!
    上次ANSON感冒, 我問咗醫生點防佢地咬嘢. 醫生叫我用方法轉移佢地視線喎, 不過好難架, 因為咬嘢係BB畢身嘅志願呀! 我俾個醫生笑鬼C.
    [版主回覆10/04/2010 00:14:00]真係, 真係佢地畢生志願 , 因為叫極都咬!

    回覆刪除
  2. 你地食飯,滕滕咁乖坐係梳化睇電視,抵錫啦
    [版主回覆10/04/2010 10:25:00]你真係好眼! 佢咁乖肯坐係到, 係因為我開左 disney d dvd比佢睇嘛, 如果唔係, 邊有餐好飯食呀!

    回覆刪除
  3. 哎呀. 妳唔好放嗰件事响心啦.  個仔無事都比妳唸到佢有事了. 傻人.
    [版主回覆10/04/2010 11:50:00]唔諗就好難, 最多諗少d囉 ~

    回覆刪除