2010年10月29日 星期五

原來你玩嘢!!!!!!!!!!!!!!!!

我今晚, 發現左個秘密!!!


一向以嚟, 我叫滕滕叫我媽媽嗰時, 佢就叫左爸爸! 不過, 個工人講過, 我番左工嗰時, 工人姐姐教佢叫媽媽, 滕滕係有叫過, 係識叫, 但係為何咁多個月以嚟, 我叫佢叫媽媽, 佢就叫左爸爸呢? 我真係以為爸爸同媽媽個音差唔多, 所以佢咁耐以嚟應我叫爸爸, 我都覺得佢係叫我!


今晚我夜左番, 一番到嚟以為佢已經瞓左, 點不知佢係黑暗當中由房走出嚟!  所以見佢仲未瞓, 我涼都唔沖, 就入房同佢瞓左先! 因為今晚夜左番, 冇乜抱過滕滕, 所以抱住曖嗰時, 我又同佢玩講疊字! 我講飯飯, 佢就講扮扮, 到第二個我講軒軒, 佢就講衣衣, 跟住我就再講媽媽, 佢就: "媽........爸爸!" 講完就自己係到奸笑!


哼~ 你條o靚仔, 原來你一直係到玩嘢!!!  我跟住又再講多幾個疊字, 跟住再講媽媽, 佢就又再一次奸笑咁跟住講爸爸, 爸爸, 爸爸!


呢一刻, 我先至知道, 原來由始至終, 你一直係到整鬼我, 你都算衰喇!!!


4 則留言:

  1. 無奶油咁細個就咁古惑嘅
    [版主回覆10/30/2010 11:04:00]佢真係講完個媽字未叫爸爸就已經笑左出嚟喇, 講完爸爸就笑得仲奸, 好似知道比我sin左佢咁呀!
    同埋, 係我番左工, 我聽到個工人教佢叫媽媽架, 而佢第一次識叫"媽媽"嗰時, 我一番到屋企個工人都第一時間話比我知佢識叫我喇, 同埋, 我有一次都係個cam到聽過, 所以我一早知佢係識叫, 但係諗極都唔明點解我叫佢叫佢就死都唔叫之嘛! 可能我平時比佢嘅反應係: "哎呀, no爸爸, 係媽媽呀! 媽me比你激死喇(係笑住同玩住咁同佢講)!"
    所以尋晚之後, 我先至知道, 原來我比人玩左好耐!

    回覆刪除
  2. 佢應該似妳..... 咁古惑
     
    點不知佢係黑暗當中由房走出嚟!  <<< 可以想像哩個情況. 好sweet, 同埋佢應該係鄧鄧吓咁行出房.
    [版主回覆10/30/2010 11:07:00]我一d都唔古惑, 我只係機警啫 !!!
    你點知架, 佢真係鄧下鄧下咁出嚟呀!

    回覆刪除
  3. 比自己個仔玩,哈哈哈
    [版主回覆10/30/2010 11:16:00]咪就係, 仲要係玩左好耐!

    回覆刪除
  4. 真係好好玩架. 我朝朝問ANSON爸爸呢? 佢明明知道爸爸瞓係床, 佢都笑笑口指住張結婚相, 好好玩架.
    [版主回覆11/01/2010 10:16:00]係佢覺得好好玩嘛!

    回覆刪除