2010年10月28日 星期四

多謝你呀 AUNTIE!!!

上次只係可以買到兩張清明上河圖嘅ticket, 因為又加開時間, 所以尋日又再可以買飛喇, 不過電話訂飛, 就今日先開始!

 

尋日好朋友打嚟比我, 佢話佢媽咪去左排隊, 問我咩時間可以, 咁我就講左比佢知, 不過我都諗住唔得唔緊要, 因為我都已經預左今朝10:00 standby 架喇, 但係我真係冇諗過今朝起身睇電視嗰時就通知尋日已經全部售罄!

 

今朝我打比好朋友, 佢話佢媽咪尋日買左飛喇!!! 嘩~ 真係開心到暈喇!!! 所以我今朝就即刻打比auntie 多謝佢喇!!!

 

auntie 話係因為有個女人排左已經4個鐘唔想再等, 所以讓個位比auntie 排! 不過都係咁話啫, 就算讓左個位, 最少都要多等起碼1粒鐘啦!!!

 

Auntie, 真係好多謝你呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 則留言:

  1. 我個 FD 噚日都去咗排隊買,我都搭佢買咗 2 張;佢都排咗差唔多三個鐘,佢話佢前面最少有二百人 @@
    [版主回覆10/29/2010 22:48:00]所以今朝聽到新聞話已經全部售罄, 咁即係連電話訂飛都冇晒囉! 真誇張!!!

    回覆刪除
  2. 我無諗過忽然之間有咁多人有文化氣息,但願啲飛唔好用黎炒就得喇...
    [版主回覆10/30/2010 11:15:00]我地都唔係有文化氣息架, 不過好想睇下幅圖有幾勁咋!
     

    回覆刪除
  3. 第一日開售每人可以買20張, 第二日上網可以賣飛仲可以每人買40張, 咁搞法想睇嘅人冇得睇, 俾人炒貴晒, 都唔知邊個白痴set架!!!
    [版主回覆11/01/2010 10:35:00]唔hea呀化!!! 邊Q個粉腸咁冇腦呀!!!

    回覆刪除