2010年10月4日 星期一

爆笑 wedding party!

尋日餐婚宴, 真係講極都講唔完, 因為實在太多嘢講, 而且仲好好笑潻!

 

我呢個fd本身個人都好低調, 而且再加上係佢唔係咁鐘意佢呢個老婆下結婚, 所以我都預左佢係呢個party 上面係好求其!

 

一去到, 就見到朋友個細佬好 casual咁係個台上面彈結他係到自彈自唱(幾似d老人家擺壽酒咁係到唱卡啦ok ), 而且仲有一個朋友都係揸住支結他係到jam歌! 一開席冇耐, 呢兩條友再加多個朋友又上台, 3個人一斉jam歌, 仲唱埋d係我呢個年代嘅歌! 想話唔係卡拉ok feel都唔得!!!

 

跟住食到半路, 我個fd個大姨媽係台灣專誠番嚟飲, 仲要表演肚皮舞(幾鬼似d舊一代嗰d公司週年晚會食蛇宴嗰d 呀)!  同枱嗰d uncle, auntie睇得都不知幾high, 拍晒手呀!

 

再過多一陣, 台灣 auntie 又再出場跳舞, 跳跳下就話教我地跳, 仲捉左我個fd出嚟! 因為係大姨媽, 所以係冇得say no嘅情況下, 就為有就範喇 !

 






 






 

 

真係笑到肚都痛埋! 雖然好唔捨得, 不過再睇多一陣, 我地就走喇, 唔想太夜嘛! 呢個party, 我同老公都係第一次遇到, 因為冇好似正常嗰d sweet feel, 而係爆笑feel, 跟本呢個唔係wedding party, 而係擺幾圍一大班人玩嗰d party嚟!

3 則留言:

  1. 哈! 又幾好玩喎!
    [版主回覆10/05/2010 23:52:00]簡直笑爆咀啦 !

    回覆刪除
  2. 好娘呀!我越睇越驚, 幾驚呀大姨媽會飛bra走奶呀!
    [版主回覆10/06/2010 09:44:00]佢話大姨媽係台灣表演開架, 唔水驚~ !

    回覆刪除
  3. 第一段片真係笑到肚痛呀
    [版主回覆10/06/2010 11:30:00]跟本就係聯歡會咁啦~

    回覆刪除