尋日餐婚宴, 真係講極都講唔完, 因為實在太多嘢講, 而且仲好好笑潻!
我呢個fd本身個人都好低調, 而且再加上係佢唔係咁鐘意佢呢個老婆下結婚, 所以我都預左佢係呢個party 上面係好求其!
一去到, 就見到朋友個細佬好 casual咁係個台上面彈結他係到自彈自唱(幾似d老人家擺壽酒咁係到唱卡啦ok
), 而且仲有一個朋友都係揸住支結他係到jam歌! 一開席冇耐, 呢兩條友再加多個朋友又上台, 3個人一斉jam歌, 仲唱埋d係我呢個年代嘅歌! 想話唔係卡拉ok feel都唔得!!!
跟住食到半路, 我個fd個大姨媽係台灣專誠番嚟飲, 仲要表演肚皮舞(幾鬼似d舊一代嗰d公司週年晚會食蛇宴嗰d 呀
)! 同枱嗰d uncle, auntie睇得都不知幾high, 拍晒手呀!
再過多一陣, 台灣 auntie 又再出場跳舞, 跳跳下就話教我地跳, 仲捉左我個fd出嚟! 因為係大姨媽, 所以係冇得say no嘅情況下, 就為有就範喇
!
真係笑到肚都痛埋! 雖然好唔捨得, 不過再睇多一陣, 我地就走喇, 唔想太夜嘛! 呢個party, 我同老公都係第一次遇到, 因為冇好似正常嗰d sweet feel, 而係爆笑feel, 跟本呢個唔係wedding party, 而係擺幾圍一大班人玩嗰d party嚟!
哈! 又幾好玩喎!
回覆刪除[版主回覆10/05/2010 23:52:00]簡直笑爆咀啦 !
好娘呀!我越睇越驚, 幾驚呀大姨媽會飛bra走奶呀!
回覆刪除[版主回覆10/06/2010 09:44:00]佢話大姨媽係台灣表演開架, 唔水驚~ !
第一段片真係笑到肚痛呀
回覆刪除[版主回覆10/06/2010 11:30:00]跟本就係聯歡會咁啦~