2010年10月27日 星期三

淘忽左!

呢排真係比個工人攪到我頭都暈埋, 所以我係淘寶買轉季衫都買到我亂晒龍!


因為後嚟有件冷外套係之後先通知我番貨, 所以我就臨時臨急再加多一件件, 但係又計少左件件, 就通知嗰條友幫我寄落嚟喇!


所以最尾買嘅冷外套就要額外寄落嚟, 而今日都已經到埋!


之前係川龍街已經掃左成八百幾蚊嘢比滕滕, 多數係屋企衫同睡袋, 跟住又係淘寶到再掃多轉睡衣同埋出街衫成五百幾蚊人仔!


嘩~ 對自己都冇咁爽呀! 好彩舊年已經有褸同厚衫咋, 如果唔係就真係破產都唔掂呀!


3 則留言:

  1. 我都淘忽咗
    [版主回覆10/28/2010 12:03:00]呢d嘢就好似毒品咁, 一係唔掂, 一掂就好難抽身架喇!

    回覆刪除
  2. 我而家要係百幾隻碟入面再抽絲剝繭
    [版主回覆10/28/2010 14:40:00]要架! 要架! 要睇清楚d呀!!!

    回覆刪除
  3. 我都淘忽咗
    2星期 唔夠, 已經用左$7800人仔。。。
    買個時唔覺! 而家好覺。。。不過見到D 貨仔靚就會偷笑。。HAHA!
    [版主回覆10/29/2010 22:51:00]嘩! 你都好狼下喎!!! 不過你有兩個, 一個著完可以都第二個, 都抵番D!

    回覆刪除