2010年10月19日 星期二

唔好嘥晒我d時間啦!(如果接受到聽粗口就繼續)

真係佢老味!!! 尋晚等左個工人咁耐, 仲要攪到成十點幾先番到去, 滕滕係到扭晒眼瞓, 原來個工人自己有朋友已經介紹左份工比佢喎!  真係火都嚟!!! 早講啦嘛仆街, 玩咩!!!


今日下午接到表姐個FD來電(呢個好幫手, THX), 所以食完飯就出去見個AGENT, 呢個AGENT又係要冇乜現貨, 盡量幫我睇下! 好啦, 都唔緊要, 開始已經有心理準備喇!


跟住見見下個AGNET,  又有另外一個AGENT 打嚟(亞媽D FD D FD), 話有現貨比我睇, 所以我放工就即刻去喇!


一去到, 見到間AGENT 隔局都幾流下, 好似厄人嗰D公司咁, 冇裝修! 我問嗰個小姐佢間嘢開左幾耐, 佢答我有幾年! 好啦, 有時D嘢唔係睇外表嘅, 所以我地就開波喇!


有兩個比我撰, 一個係湊開小朋友, 不過現僱主只係做左兩年, 一個就而家照顧緊老人家, 所以呢個唔係我考慮之一!


我問而家有湊緊小朋友嗰個, 佢鐘唔鐘意小朋友, 一問完佢, 佢就好似唔識聽我講嘢咁望住個AGENT, 一見到咁, 我就問個AGENT佢係唔係唔識聽廣東話, 但係個AGENT 就話佢識架! 識? 咁仲咩我講乜佢好似唔明架??? 跟住我就問佢明唔明我講乜, 吖, 佢呢次又明喎, 因為佢答我話明! 跟住我就問佢, 佢自己屋企多唔多兄弟姊妹? 同埋可唔可以搵你而家個太太問下佢係做嘢嗰方面! 跟住呢個印就"就"起個眉頭! 呢次, 我FEEL到佢扮唔明! 跟住佢D同鄉就解釋比佢聽我想搵佢而家太太, 我一路望住佢嘅表情, 我已經知道佢唔想! OK! 咁我唔會考慮佢喇!


叫個AGENT 打發個印印出去之後, 我就同個AGENT 講我嘅要求! 其實要求唔係好多, 只係有生過BB, 同埋有湊仔經驗, 而且願意湊BB之嘛! 個AGENT 係佢個FILE左搵右搵, 搵出嚟嘅, 一係個樣好嚇人, 一係就湊開D老人家, 再唔係, 就有湊開仔, 不過就冇家室!


走左之後, 我一出門口, 就真係忍唔住講: "垃撚圾!"


我都唔明, 可唔可以唔好嘥九晒我D時間呀! 乜唔撚係預備好先叫我嚟嘅咩? 既然手投上嗰D貨係咁唔7得, 就唔撚好叫我嚟啦!!! 真係好撚火滾囉, 比撚埋D垃圾出嚟, 唔通真係咩公司比D咩貨???


3 則留言:

  1. 妖佢老味喇, 佢知唔知咁樣好嘥人時間架~
    [版主回覆10/20/2010 12:17:00]一出左佢個門口就已經忍唔住爆粗喇! 仲要攪到我成8點幾九點先番到屋企!

    回覆刪除
  2. 緣份BB已駕到2010年10月19日 中午12:12

    依家的工人都真係把閉呀,工人要求都真係太高啦!我心諗你有嘢就做啦,做咩咁麻煩先得架!希望你快些找到一個好的工人啦!
    [版主回覆10/20/2010 12:19:00]而家真係好巴乜閉架! 有d又話只係要湊老人家, 有d仲要搵埋區份嚟做, 都痴九線架!!!
    我地d香港人都冇咁麻練煩啦!!!

    回覆刪除
  3. 小佢老闆,嘥很人時間
    [版主回覆10/20/2010 12:17:00]直頸係小佢老味個化灰啦!!!

    回覆刪除