2010年10月12日 星期二

真係火都嚟!!!

今朝都已經收到個無call display嘅電話嚟, 不過唔係好為意, 因為係我去左toilet 嗰時打嚟嘅!


到左lunch 之後, 又係冇call display 打嚟, 一聽, 原來係搵個工人嘅, 所以我就話打錯! 不過, 打嚟嗰個人並冇放過我, 再打多次嚟, 我都係話打錯! 到第三次, 佢就問我個no.啱唔啱, 因為佢唔信冇呢個人! 電話呢個人, 應該係佢d同鄉, 因為唔係hk人, 所以到我聽第四次, 我就問佢係邊到打嚟! 問佢, 佢冇答我, 只係唔出聲! 到左第五次打嚟, 我就鬧佢 "fucking bitch, what is your company name?! pls don't call again, no this person!!!" 跟住就 cut左佢線! 條八婆冇就咁算, 佢跟住再不停咁打左5/6次嚟!


我打番屋企問個工人, 究竟佢朋友同佢交左錢未, 佢話要聽日, 因為聽日先有錢!


我真係唔係好明, 你咁多朋友都唔肯借錢比你咩, 點解要聽日先可以借到? 你係唔係想唔做呀!!!


3 則留言:

  1. 你張屋企條線飛咗落手提呀?
    [版主回覆10/13/2010 14:31:00]係呀!!! 因為個工人之前大膽到打1357 release 我屋企個no.比佢d fd, 所以我就申請一線雙号, 張屋企條線飛去手提囉!

    回覆刪除
  2. 緣份BB已駕到2010年10月13日 中午12:33

    嘩!咁真係煩死你喎!我諗你都有排煩呀!
     
    不過你個工人都真係唔係咁好囉!點可以亂比主人嘅電話人哋架!
    [版主回覆10/14/2010 09:19:00]我就嚟抄左佢架喇! 我要今個星期出去睇下d 工人呀!

    回覆刪除
  3. 緣份BB已駕到2010年10月14日 中午12:55

    我有facebook呀!做咩呀?但係我就好少上囉!我遲啲比你,因為老公幫我申請的,要問佢a/c!
    [版主回覆10/15/2010 10:56:00]我想add你囉  !

    回覆刪除