2010年10月9日 星期六

開始喇!

呢個星期, 我不斷咁要滕滕學講嘢, 因為到兩歲就要番健康院報告喇!


我個fd同我講, 只要佢地可以講到最少20個字到, 而且又明白意思, 就ok架喇!


所以滕滕呢排要好努力, 因為佢唔係成日係學講嘢!


每個小朋友學講嘢都好好笑, 因為講得又唔正, 我地聽起嚟好得意! 而且有時佢地鐘意某個音, 就不停咁講!


滕滕而家就係不停咁講 da(star) da(star) da(star), 一見到d星形嘅物體就da, 真係好好笑  !


4 則留言:

  1. 佢係唔係想講"打打打" 打你呀?
     
    [版主回覆10/11/2010 12:30:00]佢真係想講英文嘅星星, 所以咪講 da da da 囉  !

    回覆刪除
  2. 我問咗一個朋友有關自閉症可以點CHECK到.
    佢教我去健康院同姑娘講發現有咁嘅情況, D姑娘通常都會答你個個B都係咁, 唔好擔心.
    你就要講得嚴重D誇D, 話好擔心, 要要求見醫生.
    再要求醫生轉去 "兒童評估中心" , 佢話要排1年多O架.
    去到有專科醫生直接觀察呀B, 個中心係好嘢黎喎, D醫生會睇晒佢地所有發展.
    如果睇私家會好金架.
    [版主回覆10/11/2010 12:32:00]如果要我講到好嚴重, 我又真係唔知點講囉, 因為佢而家都冇咬嘢囉, 我都唔知點同人講! 但係我可以係佢兩歲時番健康院問一問d姑娘嘅!
    所以真係唔知係唔係路架!!!

    回覆刪除
  3. 其實都唔使太擔心
    而且我好耐之前睇過一份research, 男仔係比女仔講野慢同埋比一般女仔講左30-40% 野架=)
    [版主回覆10/11/2010 12:25:00]我都有聽過係咁, 不過比我姑姐嚇一嚇, 真係夜晚都瞓唔著呀~!

    回覆刪除
  4. 你比佢同一啲大個滕滕嘅小朋友一齊玩下,之後,滕滕就會識講好多嘢架喇。
    [版主回覆10/11/2010 15:51:00]有就有, 不過唔係可以成日見呢!

    回覆刪除