http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
呢個星期, 我不斷咁要滕滕學講嘢, 因為到兩歲就要番健康院報告喇!
我個fd同我講, 只要佢地可以講到最少20個字到, 而且又明白意思, 就ok架喇!
所以滕滕呢排要好努力, 因為佢唔係成日係學講嘢!
每個小朋友學講嘢都好好笑, 因為講得又唔正, 我地聽起嚟好得意! 而且有時佢地鐘意某個音, 就不停咁講!
滕滕而家就係不停咁講 da(star) da(star) da(star), 一見到d星形嘅物體就da, 真係好好笑 !
佢係唔係想講"打打打" 打你呀? [版主回覆10/11/2010 12:30:00]佢真係想講英文嘅星星, 所以咪講 da da da 囉 !
我問咗一個朋友有關自閉症可以點CHECK到. 佢教我去健康院同姑娘講發現有咁嘅情況, D姑娘通常都會答你個個B都係咁, 唔好擔心. 你就要講得嚴重D誇D, 話好擔心, 要要求見醫生. 再要求醫生轉去 "兒童評估中心" , 佢話要排1年多O架. 去到有專科醫生直接觀察呀B, 個中心係好嘢黎喎, D醫生會睇晒佢地所有發展. 如果睇私家會好金架.[版主回覆10/11/2010 12:32:00]如果要我講到好嚴重, 我又真係唔知點講囉, 因為佢而家都冇咬嘢囉, 我都唔知點同人講! 但係我可以係佢兩歲時番健康院問一問d姑娘嘅! 所以真係唔知係唔係路架!!!
其實都唔使太擔心 而且我好耐之前睇過一份research, 男仔係比女仔講野慢同埋比一般女仔講左30-40% 野架=)[版主回覆10/11/2010 12:25:00]我都有聽過係咁, 不過比我姑姐嚇一嚇, 真係夜晚都瞓唔著呀~!
你比佢同一啲大個滕滕嘅小朋友一齊玩下,之後,滕滕就會識講好多嘢架喇。[版主回覆10/11/2010 15:51:00]有就有, 不過唔係可以成日見呢!
佢係唔係想講"打打打" 打你呀?
回覆刪除[版主回覆10/11/2010 12:30:00]佢真係想講英文嘅星星, 所以咪講 da da da 囉 !
我問咗一個朋友有關自閉症可以點CHECK到.
回覆刪除佢教我去健康院同姑娘講發現有咁嘅情況, D姑娘通常都會答你個個B都係咁, 唔好擔心.
你就要講得嚴重D誇D, 話好擔心, 要要求見醫生.
再要求醫生轉去 "兒童評估中心" , 佢話要排1年多O架.
去到有專科醫生直接觀察呀B, 個中心係好嘢黎喎, D醫生會睇晒佢地所有發展.
如果睇私家會好金架.
[版主回覆10/11/2010 12:32:00]如果要我講到好嚴重, 我又真係唔知點講囉, 因為佢而家都冇咬嘢囉, 我都唔知點同人講! 但係我可以係佢兩歲時番健康院問一問d姑娘嘅!
所以真係唔知係唔係路架!!!
其實都唔使太擔心
回覆刪除而且我好耐之前睇過一份research, 男仔係比女仔講野慢同埋比一般女仔講左30-40% 野架=)
[版主回覆10/11/2010 12:25:00]我都有聽過係咁, 不過比我姑姐嚇一嚇, 真係夜晚都瞓唔著呀~!
你比佢同一啲大個滕滕嘅小朋友一齊玩下,之後,滕滕就會識講好多嘢架喇。
回覆刪除[版主回覆10/11/2010 15:51:00]有就有, 不過唔係可以成日見呢!