http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
尋日去左YWCA聽講坐, 聽下佢地學校D facilities, 聽左成個鐘都覺得幾好, 再加上校長講佢地對學生品格同埋教學嘅態度, 我就覺得同我自己教仔嘅方式, 要求嘅教學方法好近似, 所以我覺得好似唔錯!
不過, 唯一就係佢地係全日制, 如果比滕滕讀, 咁個工人好大部份時間係到抓腳趾囉!
真係好難諗, 等我再去多幾間睇下點!
抓腳指?叫個工人做家務,煮飯,煲湯,送接放學啦[版主回覆10/25/2010 15:00:00]你講嗰d係每日必做架啦, 但係番全日, 成4點幾先放學呀! 你話佢係唔係會抓爛腳吖!
抓腳指?叫個工人做家務,煮飯,煲湯,送接放學啦
回覆刪除[版主回覆10/25/2010 15:00:00]你講嗰d係每日必做架啦, 但係番全日, 成4點幾先放學呀!
你話佢係唔係會抓爛腳吖!