2010年10月20日 星期三

收到條鍊喇~

雖然今日心情唔好, 但係臨放工, 收到訂番嚟嘅鍊, 當堂成個人開心晒!


睇下幾精美, 仲有個盒跟埋架! 而且其中有一條, 係我買嚟送比個好朋友12月生日架, 唔知佢睇到, 會唔會好開心呢  ~




戴左上頸, 覺得好靚又好開心, 因為滕滕日日都係我個身到~


4 則留言:

  1. 好靚呀...
    [版主回覆10/21/2010 14:45:00]我都覺得係! 所以收到之後, 成個人都開心左!!!

    回覆刪除
  2. 好靚呀~可唔可以話我知係邊到整呀,同埋大約幾錢呀?
    [版主回覆10/21/2010 14:39:00]哎呀! 原來咁多人鐘意架, 早知就夾埋你地一斉, 再要佢比平d我啦! 一舉又兩得!
    我就係係呢樹訂架喇!
    http://ins.shopdada.com/TC/HKD/category-11/page -頸鍊.html
    我一次過同佢訂4條, 所以佢有平左比我架, 如果想知多d資料, 就私人回應比我啦!
     

    回覆刪除
  3. 好呀好呀~仲有咩資料呀??THX

    回覆刪除
  4. 我都收到喇~~~多謝!!!
    [版主回覆10/23/2010 23:56:00]唔使多謝啦, 又唔係我送比你嘅!

    回覆刪除