2010年10月7日 星期四

各位媽媽!

灣仔有書展呀!!!


District Book Fair - Reading in Southorn 2010


Reading in Southorn will be held on 8-10 Oct 2010 at Wan Chai Southorn Playground.  


得閑就去睇下啦!


1 則留言:

  1. 我唔係媽媽咁去唔去得呢
    [版主回覆10/09/2010 10:24:00]可以! 不過我唔知道有冇書啱大人睇, 因為我只係知道有小朋書賣咋  !

    回覆刪除