2010年10月18日 星期一

希望~

呢個表姐百足咁多爪, 佢幫我搵左佢個FD搵左間僱傭公司, 今日去約見個印印!


原來唔識人就真差D, 因為呢間僱傭公司, 我星期六先去過, 嗰時都話冇要等, 但係經熟人一講之後就 hold住左比我見先, 你話呢個世界呢~!


今晚見呢個都好似ok, 睇落去個樣都幾活潑下, 唔似我而家呢個豬西咁, 成日都木口木面, 一日到黑都諗埋d計仔!


老公問我覺得點, 但係我都話都冇咩覺得點喇, 因為好似係我地比佢撰, 唔係我地撰佢, 因為有d就話唔湊new born, 有d就話唔鐘意有cam, 咁你話係唔係似我地比佢撰吖! 而且我而家仲要搵現貨喎, 都冇乜幾多剩!


如果呢個肯嚟幫手, 我就希望佢ok啦, 我都唔想再煩喇!


 


1 則留言:

  1. 你問下佢之前係邊到打過工,又點解會走...諸如此類呢啲問題呀
    [版主回覆10/19/2010 10:20:00]呢d都係基本問題, 但係問嚟都係冇咩用架!
    因為好似問佢: 仲咩你個太太唔同你續約?
    其實我都心知肚明, 因為通常用左四年就唔續, 因為唔想比長期服務金!
    另外, 如果問佢, 係呢你湊小朋友有冇問題?
    如果佢想同你做, 佢就一定答你冇問題, 除非佢唔想打你工!
    所以你話吖, 問嚟都係咁啦! 呢d嘢都係撞手神架咋!

    回覆刪除