2010年10月26日 星期二

有冇聽過?

據我所知, 藥材係唔可以放係鐵煲、鋁煲、銻煲、不锈鋼煲到煲, 最好係用瓦煲煲!


馮小姐就嚟生, 所以佢買左嘢係公司煲, 但係就用電飯煲煲! 我一聽到, 我就覺得好奇怪, 因為馮小姐話只係煲水啫, 所以唔怕用電飯煲煲喎!


我: 煲水? 咁放唔放埋d藥材落去架?


馮小姐: 放架!


我: 咁即係唔係煲水啦! 如果放埋d藥材落去都仲叫煲水, 咁如果真係淨係煲水, 咁叫煲咩呀?


馮小姐: 亞XXX佢話唔怕架, 佢話煲水之嘛!


我: 咁我又真係覺得一個迷, 咁D藥材, 係唔係可以唔使放水落去煲架?


馮小姐: 哈哈哈哈, 咁如果煲藥材就更係一定要放水落去煲啦!


我: E, 咁請問你嗰包嘢, 係唔係藥材鋪買架? 


講完我都唔想再睬佢, 樣樣嘢都要死撐, 我只不過同佢講, 如果你問一千個中醫, 我好信相呢一千個都會同你講最好同瓦煲煲任何嘅藥材囉! 既然你要用電飯煲煲, 我當然唔可以阻止你啦, 唔通我要好似教仔咁迫你咩!


 


2 則留言:

  1. 佢真係白痴得黎又幾on 9架喎~~~ 噫!!!佢會唔會用不綉鋼煲黎煲薑醋架?如果係,你唔好食呀 借問聲,佢用咗個電飯煲煲藥材,咁個電飯煲咪成陣味囉?咁下個用黎煮飯,咪有藥材味囉?
    [版主回覆10/27/2010 10:04:00]個飯煲個底已經好花架喇, 其實煮飯都已經唔係咁好, 佢仲要放嘢落去煲, 都真係痴九線架!
    味就冇乜味, 因為嗰個係鐵嚟架嘛, 唔會好似瓦煲咁索左d味嘅!
    我唔叉知佢會唔會用不锈同鋼煲嚟煲薑醋喎, 等佢個仔12朝我去到嗰時先問佢啦!

    回覆刪除
  2. 唉!!!你都係同佢單聲唔好用不綉鋼煲醋喇,食壞佢自己唔緊要呀,食壞其他人就唔好喇嘛
    [版主回覆10/27/2010 11:44:00]唔講! 就算我講左佢都唔會聽架喇, 我費事嘥口水!
    更何況佢應該有家長同佢攪呢d嘢!

    回覆刪除