今朝一上巴士, 坐係對面呢個亞婆就已經飛象過河, 所以我一行到埋去就好有禮貌咁講: "婆婆, 唔該!"
對住一d好好嘅老人家, 我就會好尊重佢地, 不過對住d冇禮貌而且仲要以為自己係大晒嘅老人家, 我就唔會對佢客氣!
我同左呢個亞婆講左一句唔該之後, 佢望都冇望我一見, 零側左個面就縮一縮左隻腳比我坐埋位!
就係佢呢個死人樣, 就已經知道佢好唔 like 我叫佢縮腳!
我真係好想講, 亞婆你老啫, 唔係大晒架!!! 你估你老就乜都可以架喇! 你唔試下去打劫, 睇下個官怕唔怕你老!
我坐抵左之後, 亞婆隻死人腳又嚟喇!
我估亞婆可能怕架巴士突然 "dup" break, 所以佢先搵隻腳咁撐住! 但係我咁有禮貌同你講唔該, 你就咁嘅死人樣打側塊面, 咁即係話比我知, 我唔應該對係你對面, 阻住你申腳嘛!
亞婆, 如果你唔想有人係巴士到阻住你, 咁你成架巴士包晒佢啦苯, 如果你有錢嘅話!!!
你個衰樣唔like我坐係你對面都冇用架喇, 因為呢架係公共巴士, 唔係你個私人四方城!
人地話家有一老, 如有一寶, 但係如果家有呢d亞婆, 我就寧願唔想有喇! 呢d老人家, 你話比我知佢唔係麻叉煩我都唔信呀!!!
佢無擺埋張櫈已經好好啦~~~
回覆刪除[版主回覆10/19/2010 10:21:00]如果佢有張椅, 我就一定唔坐佢對面啦!
妳啱喎. 老唔係大晒架!!!!
回覆刪除[版主回覆10/19/2010 16:39:00]所以有d老人家比人趕出街, 真係唔怪得人!
同我個老公個死鬼老母一樣令人討厭!
回覆刪除[版主回覆10/20/2010 12:49:00]跟本就係黑人憎啦!