2010年10月28日 星期四

唔係我架!

尋日終於收到呢兩張ticket 喇! 打左幾日電話, 終於比我打到, 買唔到4張, 只係買到兩張, 不過, 呢兩張唔係我地架, 係亞媽同亞爸嘅, 因為時間就唔到老公, 所以只係買左兩張, 而且仲係冇得撰時間!



睇到呢兩張飛都唔知點, 個心好唔開心.............


3 則留言:

  1. 咁你可以買多張,同你爹地媽咪去嘛
    [版主回覆10/29/2010 15:44:00]我都想, 不過已經冇晒飛喇! 我叫個女仔同我check 多兩次, 佢都話我呢張兩已經係last!

    回覆刪除
  2. 叫你亞媽唔好去睇
    [版主回覆10/29/2010 15:59:00]唔叫! 我已經同佢絕左交喇!

    回覆刪除
  3. 唔好比張飛你亞媽,自己同老豆睇
    [版主回覆10/29/2010 22:52:00]唉~ 算!
    同埋, 我唔會淨係同我老豆去, 因為想去嘅唔係我, 而係我老公!

    回覆刪除