由4月開始, 我就開始預備滕滕份portfolio, 好彩嘅係, 有朋友好好咁比佢嗰份我睇, 如果5係, 我都5知究竟點整, 因為真係好難入手......
兩個月時間可以比我hea 住嚟整, 整完咁上下, 兩個星期前開始執執執, 因為要簡而精! 我4月時, 我提醒有人, 叫佢都好開始整喇, 慢慢整慢慢執, 但回覆就係好串咁答我: 我5整喎, 整完都5知睇5睇, 所以我5整喇! 我一早都講明搵姑姐幫我睇份portfolio, 叫有人預備好都一齊帶埋去姑姐到比姑姐睇下, 但有人都係答我佢都係5會整! 但點不知派位嘅一星期前, 有人打電話嚟問我portfolio d相係點樣! 我5串佢, 真係都對5住自己囉! 之後再講落去, 原來有人自己搵左自己教書嘅姑奶執過下封我比佢嘅封薦信! 整咪整囉, 又要扮5緊張, 仲要串我話我嘥時間! 我一早都話整嚟都係standby 之嘛, 仲要事死要面同我講5整, 但又自己靜靜雞去整! 真係一個迷!
咁果個人最後使唔使用份 PORTFOLIO 呢?
回覆刪除佢都派到第一志願~
刪除