2015年6月15日 星期一

可憐!

我屈左好耐, 一個二個三個, 都冇人理過奶奶! 個個把口好似好錫佢, 但當有時事, 奶奶只會搵我一個, 因為就算佢講左, 都冇人理!

奶奶乜都走嚟搵我, 佢D女呢, 得閑到爆, 懶到就連分身家都5願郁, 而我, 多嘢做到, 跟本就做5切, 但都要理埋奶奶!

我其實真係好嬲, 點解要搵我!!! 奶奶對我5差, 有時佢入嚟會買我鐘意嘅嘢比我食, 所以我知道, 如果我5理奶奶, 佢就真係冇人理佢, 但, 我真係好5想做, 因為佢D仔女一個二個都推晒比我做!

呢個結我屈左好耐, 已經都幾年, 到上星期我真係終於忍5住同我老公講左! 個個都係衰人嚟, 個亞媽電話卡係要增值, 5識又要等D大帝番嚟整, 我話同奶奶上台, 半年D人都5理! 儲值卡用完5用, 有靚no.就自己去左上台, 比個難記嘅no.亞媽用, 乜老人家5係搵個好小小易記嘅比佢嘅咩???  家居電話完約, 冇人理佢! 請問生咁多個仔女, 其實都係冇撚用!!!


我知道老公雖然死口都5認佢5理佢媽, 但佢心中已經知道我講嘅係事實, 因為佢知道佢媽乜都嚟搵我!

因為奶奶聽到我同老公嘅一場大交, 所以我之後都好直接同奶奶講我嘅感受, 5係同佢地你食餐飯, 就係對你好好, 你有事有嘢要幫, 請問有邊個會理你!!!


奶奶對我真係好好, 但有事會好煩, 而我明白老人家係咁樣, 所以我都忍住, 我5幫佢邊個幫佢, 因為我又真係會睇5過眼. 不過而家, 我講晒出嚟比奶奶聽喇, 我而家舒服晒~!

沒有留言:

張貼留言