我屈左好耐, 一個二個三個, 都冇人理過奶奶! 個個把口好似好錫佢, 但當有時事, 奶奶只會搵我一個, 因為就算佢講左, 都冇人理!
奶奶乜都走嚟搵我, 佢D女呢, 得閑到爆, 懶到就連分身家都5願郁, 而我, 多嘢做到, 跟本就做5切, 但都要理埋奶奶!
我其實真係好嬲, 點解要搵我!!! 奶奶對我5差, 有時佢入嚟會買我鐘意嘅嘢比我食, 所以我知道, 如果我5理奶奶, 佢就真係冇人理佢, 但, 我真係好5想做, 因為佢D仔女一個二個都推晒比我做!
呢個結我屈左好耐, 已經都幾年, 到上星期我真係終於忍5住同我老公講左! 個個都係衰人嚟, 個亞媽電話卡係要增值, 5識又要等D大帝番嚟整, 我話同奶奶上台, 半年D人都5理! 儲值卡用完5用, 有靚no.就自己去左上台, 比個難記嘅no.亞媽用, 乜老人家5係搵個好小小易記嘅比佢嘅咩??? 家居電話完約, 冇人理佢! 請問生咁多個仔女, 其實都係冇撚用!!!
我知道老公雖然死口都5認佢5理佢媽, 但佢心中已經知道我講嘅係事實, 因為佢知道佢媽乜都嚟搵我!
因為奶奶聽到我同老公嘅一場大交, 所以我之後都好直接同奶奶講我嘅感受, 5係同佢地你食餐飯, 就係對你好好, 你有事有嘢要幫, 請問有邊個會理你!!!
奶奶對我真係好好, 但有事會好煩, 而我明白老人家係咁樣, 所以我都忍住, 我5幫佢邊個幫佢, 因為我又真係會睇5過眼. 不過而家, 我講晒出嚟比奶奶聽喇, 我而家舒服晒~!
沒有留言:
張貼留言