2009年10月11日 星期日

低你啦, 你知道我係好辛苦未呀?!

尋日list左張單比亞dee去買今個星期餸, 佢一睇左之後, 就問我係唔係一個星期嘅, 跟住我就問佢: "仲咩呀, 又想分兩次買呀? 冇所謂呀, 你鐘意啦, 如果你唔怕煩!"  講完佢就冇答我, 只係話: "真係好討厭要去到咁遠買餸呀!"


遠!!!  乜你覺得係同區買餸好遠咩??? 所以我就即刻問佢: "唔知我係油塘買番嚟遠d, 定係你係隔兩個村買番嚟遠d呢?!"


佢買完餸, 一開門, 第日時間就話: "嘩, d嘢好鬼死重呀!"


跟住我又搵位入喇: "重? 唔重! 我係油塘都係咁攞番嚟啦! 我個個星期都要搭成個鐘頭車, 攞住袋咁重嘅餸番嚟都係咁啦........重?! 咁你知唔知我之前辛唔辛苦啦!!!"


我唔出聲, 唔代表我唔辛苦,


我唔出聲, 唔代表我唔想搵人分擔,


我唔出聲, 唔代表我係亞四,


我唔出聲, 只不過係錫住你, 唔想你咁辛苦,


但係, 我估唔到你冇體諒我, 仲要覺得我好得閑, 好舒服!


, 我睇下你以後仲會唔會以為我好疏乾!!!


2 則留言:

  1. 你上次叫佢推車仔la,你話女人係咪好勁呢,我地幾何會呻呢????
    [版主回覆10/12/2009 17:58:00]我而家發覺就係唔呻先蠢呀, 因為佢地而為我地好舒服呀!

    回覆刪除
  2. 佢終於受到教訓了

    回覆刪除