http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今日個朋友可以出院喇, 不過, 都只係暫時性, 因為dr話比佢試下行下街, 下星期三再入院, 睇下佢呢個星期d情緒有冇又唔穩定!
所以暫時可以唔使隔日去醫院喇, 因為真係好攰架, 去完醫院, 又要番公司做嘢!
不過, 都好彩呢排滕滕10:00到食完奶就瞓, 攪掂晒佢d嘢都要10:30, 咁就可以開始做 sit-up, 打肚, 同埋開始加埋呼拉圈!
希望真係可以減到d啦!!!! yes! yes! yes!
一定得架,你咁勤力,加油呀 由你公司去醫院遠唔遠架?[版主回覆10/23/2009 11:44:00]想死啦, 我公司係油塘, 醫院係葵涌, 我屋企係屯門! 隔日即係, 屯門----> 油塘------>葵涌----->油塘------->番屯門! 想死 !
咁時間上,金錢上,精力上你都嘥咗好多喎 咁點解你唔放工先去呢?可唔可以隔一日就早一個鐘頭放工呢? 我一路以為佢住係聯合呀[版主回覆10/23/2009 14:50:00]嗰間係精神科病院嚟, 探病時間好衰, 係下午3:30-5:30, 如果我早一個鐘放工, 係趕唔到去架! 因為我坐月時, 放多左一個月(因為個工人), 所以我盡量唔想請假囉, 咁唯有去完醫院, 再番公司做嘢, 做番夜d去補償! 我老闆叫我唔使做得太夜,因為佢知我番到屋企都有check住個mail, 所以我中途出左去3個幾鐘, 佢都冇咋我型架! 咁佢既然識做, 咁我都要識做架嘛!
祝減肥~~成功~~~ ~[版主回覆10/23/2009 14:51:00]多謝 ! 我都希望可以快d, 快d同快d!!!
咁你個朋友今日點呀?有無覺得空虛呀?[版主回覆10/23/2009 16:06:00]我冇打比佢, 因為佢同我講過, 如果佢出院, 想我地比番d私人時間佢, 因為佢知我地擔心佢, 一定會成日打比佢, 所以佢咁講左, 我唔打比佢喇, 只係係今朝send左個sms比佢咋! 佢而家出左院, 係佢個亞哥到住, 所以我地都安心d囉!
佢有屋企人看管住,都安心啲,生命寶貴呀[版主回覆10/24/2009 23:49:00]希望佢明白啦!
你重要食得清d 先減到喎[版主回覆10/27/2009 12:17:00]thx, 我知 , 我而家已經去到107, 仲要幾磅就達標, 不過一講到個肚腩就真係冇得傾, 因為到而家都係細左小小咋!
一定得架,你咁勤力,加油呀
回覆刪除由你公司去醫院遠唔遠架?
[版主回覆10/23/2009 11:44:00]想死啦, 我公司係油塘, 醫院係葵涌, 我屋企係屯門!
隔日即係, 屯門----> 油塘------>葵涌----->油塘------->番屯門!
想死 !
咁時間上,金錢上,精力上你都嘥咗好多喎
回覆刪除咁點解你唔放工先去呢?可唔可以隔一日就早一個鐘頭放工呢?
我一路以為佢住係聯合呀
[版主回覆10/23/2009 14:50:00]嗰間係精神科病院嚟, 探病時間好衰, 係下午3:30-5:30, 如果我早一個鐘放工, 係趕唔到去架!
因為我坐月時, 放多左一個月(因為個工人), 所以我盡量唔想請假囉, 咁唯有去完醫院, 再番公司做嘢, 做番夜d去補償! 我老闆叫我唔使做得太夜,因為佢知我番到屋企都有check住個mail, 所以我中途出左去3個幾鐘, 佢都冇咋我型架!
咁佢既然識做, 咁我都要識做架嘛!
祝減肥~~成功~~~ ~
回覆刪除[版主回覆10/23/2009 14:51:00]多謝 ! 我都希望可以快d, 快d同快d!!!
咁你個朋友今日點呀?有無覺得空虛呀?
回覆刪除[版主回覆10/23/2009 16:06:00]我冇打比佢, 因為佢同我講過, 如果佢出院, 想我地比番d私人時間佢, 因為佢知我地擔心佢, 一定會成日打比佢, 所以佢咁講左, 我唔打比佢喇, 只係係今朝send左個sms比佢咋!
佢而家出左院, 係佢個亞哥到住, 所以我地都安心d囉!
佢有屋企人看管住,都安心啲,生命寶貴呀
回覆刪除[版主回覆10/24/2009 23:49:00]希望佢明白啦!
你重要食得清d 先減到喎
回覆刪除[版主回覆10/27/2009 12:17:00]thx, 我知 , 我而家已經去到107, 仲要幾磅就達標, 不過一講到個肚腩就真係冇得傾, 因為到而家都係細左小小咋!