2009年10月8日 星期四

d人個腦唔知用嚟諗乜!

乜將個微波爐較到最細火, 但係就叮成30分鐘, d幅射會細d, 冇咁易死架???????


個會計白痴!!!! 都唔知佢個腦係唔係生係個屎忽到!!!!  一係就係公司不停咁煲嘢, 煲藥, 煲湯, 煲粥, 煲果皮水! 唔煲嘢, 就用個微波爐叮嘢叮成個鐘, 叮完一次30分鐘之後, 如果唔夠熱就再叮!


同我地講, 食肉會短命d, 乜用微波爐叮嘢食, 就唔會咩?! 叮左咁耐, d膠都會老化得快d啦, 有冇腦架!


你估個微波爐只係比你一個用咩, 公家嘢嚟架, 如果你想只係你自己一個用, 不如你買個放係自己個位啦!


老闆攞個飯煲比我地一斉用, 你就將個飯煲個膽用你嗰對鐵筷子整到花晒, 仲生晒锈(你話佢係唔係忽忽地, 邊有人用鐵筷子去攪個西施煲架); 個微波爐呢, 又比你攪到叮左都唔熱! 人換炭粉你又換炭粉, 你換完個炭粉, 個fax機又比你攪到卷唔到紙上去! 人又影印你又影印, 點解你成日影印, 都唔記得扯左口釘出嚟先放入去卷紙影印啫, 攪到個影印機影完d嘢出嚟歪晒, 乜你唔知點解歪咩, 就係因為你冇扯d釘出嚟先影, 攪到d釘攝晒係個機裏面, 咁d紙出嗰時咪歪晒囉!!!!


你究竟知唔知人地頂你唔順架, 係唔係因為公家嘢, 你就求Q其, 話知你! 枉你仲成日同人講佛, 又話去邊到邊到靜修喎!  你個人咁, 修埋你餘生你都冇鬼用啦!!!!


 


7 則留言:

  1. 你不如直接同佢講啦
    一係你將呢篇嘢print出黎,之後貼係你公司嘅notie board,不過記緊唔好開名或者信佛者人,佢應該會知理虧
    [版主回覆10/10/2009 11:31:00]我唔會同佢講, 費事話人啦, 可能佢想有多d超能量(幅射)呢!

    回覆刪除
  2. "煲嘢, 煲藥, 煲湯, 煲粥, 煲果皮水"
    你呢句好堅呀~點解佢咁多時間煲野????????日日返工諗煲湯~咁點解佢唔搬埋返公司住?就可以save埋屋租喎~
    哈哈~
    唔好咁嬲啦~
    [版主回覆10/10/2009 11:30:00]我唔係嬲, 只不過我覺得真係好好笑啫, 因為佢都"冇腦"!
    佢如果一叮嘢, 佢就會叮whole morning, 而且有陣時食完lunch又會再煲多一劑, 我同我個朋友+同事講, 可能係for 埋 dinner!

    回覆刪除
  3. 但係佢影響到你噃
    [版主回覆10/10/2009 11:38:00]佢影響唔到我, 因為我地好多時都係用飯煲整飯! 只不過有時有d餸要叮先好食, 咁我地先會用個微波爐啫!

    回覆刪除
  4. 下次整古佢,熄咗佢叮梗個餸,叮完自己個碟餸之後,放返佢碟餸入去,唔開幫佢開返喎,哈哈哈
    [版主回覆10/10/2009 15:41:00]尤佢啦, 佢叮先, 咪佢食先囉, 仲好啦, 我地冇人想對住佢, 唔想食飯冇乜mood!

    回覆刪除
  5. 再唔係整鬼佢~等佢叮野果時,你幫佢加料~哈哈
     
    多糖~多水~多鹽~最後叮乾佢~yeah~
    [版主回覆10/10/2009 18:32:00]我地公司人小, 唔可以咁做, 如果唔係, 我一早比D嘢佢嘆啦!

    回覆刪除
  6. 車~冇得玩~~~咁點算呢~哈哈~最後一招~當佢開慢火叮之後同佢加大大火~叮完再叮~看佢個煲點洗~哈哈~
     
    不過如果人少就好難玩~咁~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~真係唔知喎~
    [版主回覆10/10/2009 23:54:00]都好, 叮到佢d 飯變飯焦......  !

    回覆刪除
  7. 貓公主- 賴小姐2009年10月16日 晚上7:56

    真係有同感呀! 我公司個會計又係咁 (唔記得扯左口釘出嚟先放入去卷紙影印啫, 攪到個影印機影完d嘢出嚟歪晒),咁多人影印都唔jam紙,就係佢成日都jam到暈,又要鬧部影印機 微波爐係大家一齊用,有d同事就用”文火”叮成7分鐘,我另外d同事就只好兩個飯盒一齊用高火叮 真係唔明白,d人有無考慮下人地,你自己係屋企我就唔理你,d野係大家一齊用,有d公德心好嗎???
    [版主回覆10/17/2009 12:18:00]如果佢地係諗到人地, 就唔會做埋D咁嘅嘢啦!
    不過, 我嗰個就無良D囉, 因為佢成日同人講佛, 所以就真係佛口黑心囉!

    回覆刪除