2009年10月8日 星期四

隨緣

頭先去完醫院探完個朋友, 佢好攰, 因為出事之前幾日佢都冇乜瞓過, 所以我地去到, 佢就瞓下, 醒下, 喊下, 又瞓過, 呢個程序, 我相信佢呢個星期都會係咁.....


有陣時, 我覺得點解人會對某一樣嘢要咁執著呢, 如果用另一個角度去睇, 呢個社會, 就唔會有咁多人自尋短見..........


不過, 可能我唔係第一身, 所以我唔幾嗰樣痛去到咩程度, 又或者第日係我身上發生嗰時, 可能我都會都唔定..........又或者冇事..............


3 則留言:

  1. 我地又唔係佢,當然唔知佢有幾痛
    執著每個人都會,但幾時至學識放開呢?
    人真係最麻煩嘅動物
    叫佢唔好成日唔開心呀
    咁樣會令病情惡化架
    個心理醫生有無教你地要做啲咩呀?
    [版主回覆10/09/2009 14:54:00]我地都有同佢講, 呢段時間, 我地都會倍佢, 同佢一齊行過呢個難關, 不過, 真係需要時間囉!
    尋日個姑娘問佢, 如果佢番番屋企, 佢仲會唔會想自殺, 佢都點頭, 所以好彩我都同個精神科醫生講, 如果可以的話, 唔好比好比佢出院住, 因為佢一個人住, 會好危險, 所以個醫生都覆左, 如果佢未係好隱定, 都唔會比佢走!
    個醫生話佢都係要一段時間先可以好D, 而而家就叫我地倍佢多D就OK, 因為唔好比機會佢打比佢老公, 費事佢又發癲, 亂諗嘢!

    回覆刪除
  2. 佢有無信仰架?可能呢個時候信仰可以幫到佢
    [版主回覆10/09/2009 14:56:00]我地尋日都有討論過呢樣嘢, 不過都要等佢第日好番D, 就會捉佢去, 去邊都好, 耶穌又好, 佛堂又好, 總之就事但一到!

    回覆刪除
  3. 佢一個人住?咁佢個女呢?
    呢個時候捉佢去信神就最好喇,醫院有神呀,捉佢去見耶穌/聖母先啦
    最好多啲人圍住佢,比佢肯定自我中心價值
    佢個男人真係衰格,咁樣黎害人
    [版主回覆10/09/2009 15:43:00]佢個養女已經比番左佢個親生父母喇(係大陸), 因為個女仔個親生父母, 成日要錢, 又話去整咩整咩, 整嚟整去都係得個吉, 所以之前比番佢地先, 諗住用條苦肉計, 等佢地以為唔要佢個女喇, 咁就快d去攪手續.  不過而家要嚟都冇用啦!

    回覆刪除