http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
靚媽媽~點解冇相~~~~~ 祝大家中秋節快樂啦~[版主回覆10/03/2009 16:12:00]相......今晚賞完月先啦! 中秋節快樂~!
中秋節快樂
打咗叉包呀[版主回覆10/05/2009 11:23:00]可能張相我唔係up-load上去, 所以咁囉!
靚媽媽~點解冇相~~~~~
回覆刪除祝大家中秋節快樂啦~
[版主回覆10/03/2009 16:12:00]相......今晚賞完月先啦!
中秋節快樂~!
中秋節快樂
回覆刪除打咗叉包呀
回覆刪除[版主回覆10/05/2009 11:23:00]可能張相我唔係up-load上去, 所以咁囉!