2009年10月2日 星期五

中秋節快樂


3 則留言:

  1. 靚媽媽~點解冇相~~~~~
     
    祝大家中秋節快樂啦~
    [版主回覆10/03/2009 16:12:00]相......今晚賞完月先啦!
    中秋節快樂~!

    回覆刪除
  2. 打咗叉包呀
    [版主回覆10/05/2009 11:23:00]可能張相我唔係up-load上去, 所以咁囉!

    回覆刪除