已經試過好多次想影佢第二隻牙, 因為一張開佢個口, 佢條利就會同一時間出埋嚟, 好似公仔咁, 開口->利出, 開口->利出, 唔知咁樣係唔係本能, 所以影到而家先影到, 仲要佢個口仔係唔可以太大, 如果唔係, 條利仔又........
我真係好想知, 有冇小朋友好似我個滕滕咁, 個唇咁厚???
因為亞dee雙唇好厚, 所以我成日凝住滕滕個唇真係好似佢老豆......咁厚! 而且個形狀........都係一樣樣!
軒軒, 你係我個肚到, 我就已經同你講, 叫你乜嘢似爸b都唔緊要, 最緊要對眼要似我雙眼皮, 你唔聽都不突止, 仲要連雙唇都似埋你爸b.........有冇攪錯!
出牙仔喇......
回覆刪除[版主回覆10/15/2009 11:58:00]我都唔記得我post左呢張相上嚟, 因為呢幾日實在太攰喇
好明顯有兩隻牙仔呀!你軒軒幾多個月啦?那麼快出牙的!
回覆刪除[版主回覆10/20/2009 09:34:00]有7個月喇, 咁出法都係正常架, 因為正常6個月到就會有第一隻!
唔快架喇, 我有個朋友個囡5個幾6個月, 就出左4、5隻喇!
hahahaha....你好攪笑...
回覆刪除唇厚唔係好咩? o係玄學上係話呢d 人重情喎:P
[版主回覆10/23/2009 10:35:00]鍚bb個咀仔, 應該係冇咩特別, 但係佢塊唇真係厚左d囉, 有乜理由錫落去, feel到好似綿花咁軟綿綿架! 咁你話佢雙唇幾厚吖!
我識個BB個唇厚過滕滕架!
回覆刪除[版主回覆03/10/2010 09:30:00]咁細個個唇就咁厚, 咁大個咪會係一雙孖腸囉? 嘩, 好 funny 喎 !
我老公個唇都厚架, 好彩熙熙唔似佢咋~
回覆刪除[版主回覆03/11/2010 00:46:00]男仔都好D, 如果係女仔就大獲喇!
不過, 睇相話唇厚個人係咸濕架!