2009年10月29日 星期四

我嘅可憐軒豬!

軒豬自從退左燒之後, 就開始出疹! 因為怕唔知係d咩嚟, 所以即刻同佢去睇醫生, 好彩, dr一睇就話係假疹, 唔使食藥, 唔使揸嘢, 等佢出左, bb就會舒服d!


不過, 今朝軒軒起身食奶, 就見到佢塊面咁............




一睇到........哎呀, 心痛死我喇, 可憐嘅軒豬呀!!!


可惜, 今晚放工番到嚟, 情況重嚴重左, 差唔多全個面都係, 個身好多好多, 而且軒豬仲不停係到大叫大喊, 因為佢全身好痕好痕, 見到佢對腳仲不停係到互擦, 係咁擦, 係咁擦!


軒軒, 真係陰公豬囉, 心痛死我喇, 我知你好痕好辛苦, 忍多一陣啦, 好快好番架喇, 媽咪見到都好肉痛, 又幫唔到你, 所以錫番啦, 錫番啦!


5 則留言:

  1. 有無啲咩搽咗令佢無咁痕架,即係例如火酒呀,浸片糖水嗰啲呢?
    [版主回覆10/30/2009 14:12:00]dr話冇嘢揸喎, 不過我去左個中醫到問, 佢話煲d金銀花比佢沖涼應該會好d喎, 希望係啦!

    回覆刪除
  2. 咁快啲幫bb沖啦,好慘呀
    [版主回覆10/30/2009 15:11:00]沖左喇, 希望有效啦!

    回覆刪除
  3. 我留個時都出過呢d~會愈找愈多嫁~不過唔知同唔同一樣~茶樹油有冇幫助呢?因為我見狗的用品都會用茶樹油俾佢地沖涼~係幫皮膚有幫助嫁~
    而人都會用茶樹油治暗蒼~你試下有冇幫助~
    [版主回覆11/02/2009 12:46:00]唔該晒!  不過, 唔使喇, 佢一夜之間, 已經冇晒喇, 幾神奇呀~

    回覆刪除
  4. 緣份BB已駕到2009年10月31日 凌晨1:51

    軒軒真是辛苦呀!有無問醫生為何會有假疹的?
    [版主回覆11/02/2009 12:47:00]dr冇講點解會有呀, 佢只係話bb好多時都會出, 出左就會舒服晒喇!

    回覆刪除
  5. 會唔會係奶癬, 我bb都有類似咁既情況, 睇完醫生後, 醫生開左d奶癬高查了兩日早定晚已經變滑滑, 同埋出呢d , bb塊面會好痕, 所以都係盡快睇醫生, 等醫生開藥高呀!
    [版主回覆11/04/2009 14:44:00]睇左醫生喇, dr話係假疹喎, 佢話好多bb都會有架, dr話冇藥食, 冇藥膏查, 要等佢發晒出嚟, 亞B 先會舒服晒喎!

    回覆刪除