http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
係時候開奶餵埋滕滕最尾嗰餐, 食完就瞓覺喇!
不過, 開完奶番到入房, 就見到以下嘅情況! 當其時, 滕滕係係到叫緊救命, 不過我都忍唔住出去, 要攞番部相機, 因為一定要影番幾張相, 第日問番佢, 究竟佢想點?!
佢呢個position, 轉又轉唔到, 因為對腳唔識申番出嚟, 所以click住左!
個頭又比個床圍冚住, 佢唔識或者整番起佢!
所以見到咁攪笑嘅場面, 一定要留為紀念! 最可惜係影唔到佢個樣, 如果唔係就更加精彩喇!
佢click住左啊??[版主回覆10/16/2009 15:04:00]係呀, 蠢到死, 又唔識申番對腳出嚟!
佢個頭變咗公仔個樣,位置剛剛好呀[版主回覆10/16/2009 16:09:00], 係喎, 你唔講, 我唔覺呀~
不過我諗佢大個咗未必記得 .... 想點[版主回覆10/17/2009 12:23:00]應該都係
好攪笑[版主回覆10/17/2009 12:23:00]頂佢唔順!
嘩~好danger 呀~不過呢個樣真係好....搞笑~[版主回覆10/17/2009 12:24:00]佢自己攞嚟, 所以第一時間唔去救佢住, 等佢叫多一陣先, 睇下佢一次仲會唔會!
我建議你買張 KING SIZE 的BB床俾佢啦~佢完全係唔夠地方反轉再反轉~哈哈~[版主回覆10/17/2009 13:13:00]可能唔好瞓床會好D, 比間房佢瞓晒應該都夠!
好勁喎佢,反轉再反轉![版主回覆10/17/2009 20:53:00]我見到反左幾下眼啦!
你懷軒軒的時候是否也很反瞓的,所以軒軒學你呀! 不過軒軒真是七國那麼亂,不過很有趣,見到軒軒那樣我就想像自己個寶貝bb日後都可能這樣,心裡就會很傻的笑笑![版主回覆10/20/2009 10:15:00]佢本身係未瞓架, 等緊食奶, 不過唔知佢仲咩攪到自己咁之嘛! 係呀, 你第日見到自己個亞b就會好開心架喇, 因為佢地每做一樣嘢, 都覺得佢好得意! 同埋, 我自己都會用另外一個角度睇唔同嘅嘢囉, 例如: 亞b喊, 就千祈唔好覺得佢煩, 我地可以覺得佢地好傻, 小小嘢都喊得一餐, 如果肚餓喊, 我又會笑佢傻, 會同佢講, 傻豬仔, 都開緊奶喇, 乜你真係好餓咩?! 呢d只不過係我自己嘅意見同感受, 因為如果我都覺得煩, 咁我老公可能慢慢都會比我感染, 覺得好煩, 好討厭(因為人就係咁), 但係如果我用呢個角度去睇, 自己個人會輕鬆d(尤其係d老公幫唔到手嗰時), 咁湊起上嚟就會enjoy d, 而且我老公慢慢都會同我一樣, 見到佢喊, 我地就會笑佢好傻豬仔, 究竟喊咩先! 個人輕鬆d, 湊起bb嚟都會快樂d架! 仲有呀, 如果有d開心節目你而家好鐘意睇嘅, 我比你意見你, 你而家就錄左佢, 到生左, 要餵夜奶嗰時就play嚟睇, 咁到時, 一路餵, 就一路睇, 咁夜晚溜溜長嘅時間, 就會快過d架喇! 不過要錄d開心嘅節目喎, 苦情戲就唔好喇!
佢click住左啊??
回覆刪除[版主回覆10/16/2009 15:04:00]係呀, 蠢到死, 又唔識申番對腳出嚟!
佢個頭變咗公仔個樣,位置剛剛好呀
回覆刪除[版主回覆10/16/2009 16:09:00], 係喎, 你唔講, 我唔覺呀~
不過我諗佢大個咗未必記得 .... 想點
回覆刪除[版主回覆10/17/2009 12:23:00]應該都係
好攪笑
回覆刪除[版主回覆10/17/2009 12:23:00]頂佢唔順!
嘩~好danger 呀~不過呢個樣真係好....搞笑~
回覆刪除[版主回覆10/17/2009 12:24:00]佢自己攞嚟, 所以第一時間唔去救佢住, 等佢叫多一陣先, 睇下佢一次仲會唔會!
我建議你買張 KING SIZE 的BB床俾佢啦~佢完全係唔夠地方反轉再反轉~哈哈~
回覆刪除[版主回覆10/17/2009 13:13:00]可能唔好瞓床會好D, 比間房佢瞓晒應該都夠!
好勁喎佢,反轉再反轉!
回覆刪除[版主回覆10/17/2009 20:53:00]我見到反左幾下眼啦!
你懷軒軒的時候是否也很反瞓的,所以軒軒學你呀!
回覆刪除不過軒軒真是七國那麼亂,不過很有趣,見到軒軒那樣我就想像自己個寶貝bb日後都可能這樣,心裡就會很傻的笑笑!
[版主回覆10/20/2009 10:15:00]佢本身係未瞓架, 等緊食奶, 不過唔知佢仲咩攪到自己咁之嘛!
係呀, 你第日見到自己個亞b就會好開心架喇, 因為佢地每做一樣嘢, 都覺得佢好得意! 同埋, 我自己都會用另外一個角度睇唔同嘅嘢囉, 例如: 亞b喊, 就千祈唔好覺得佢煩, 我地可以覺得佢地好傻, 小小嘢都喊得一餐, 如果肚餓喊, 我又會笑佢傻, 會同佢講, 傻豬仔, 都開緊奶喇, 乜你真係好餓咩?!
呢d只不過係我自己嘅意見同感受, 因為如果我都覺得煩, 咁我老公可能慢慢都會比我感染, 覺得好煩, 好討厭(因為人就係咁), 但係如果我用呢個角度去睇, 自己個人會輕鬆d(尤其係d老公幫唔到手嗰時), 咁湊起上嚟就會enjoy d, 而且我老公慢慢都會同我一樣, 見到佢喊, 我地就會笑佢好傻豬仔, 究竟喊咩先!
個人輕鬆d, 湊起bb嚟都會快樂d架!
仲有呀, 如果有d開心節目你而家好鐘意睇嘅, 我比你意見你, 你而家就錄左佢, 到生左, 要餵夜奶嗰時就play嚟睇, 咁到時, 一路餵, 就一路睇, 咁夜晚溜溜長嘅時間, 就會快過d架喇! 不過要錄d開心嘅節目喎, 苦情戲就唔好喇!