2009年10月10日 星期六

都真係幾辛苦!

舊年聖誕節同梓祐bbq過之後, 就已經冇再去, 而今日就係生左嘅第一次!


原來同滕滕去bbq都係一件幾辛苦嘅事, 因為佢覺得好新奇, 好得意, 但係又好唔舒服, 因為佢見到燒烤場好多人, 係到望完又望, 又望d燈, 又望d人, 望到我d朋友實一實, 究竟你係乜水嚟, 見到d火係到郁下郁下, 就望住唔眨眼, 一時又想落地, 一時又好似想摸.......滕滕, 火火嚟, 唔摸得架!!!


完本9點幾已經好眼瞓嘅佢, 幾經爭扎, 差幾次就已經進入睡眠狀態, 一放佢落bb車, 佢就醒左喇!  滕滕, 好心你瞓下覺啦, 平時係街到, 你係bb車都照瞓架, 仲咩你今日寧捨醒神架!


到左10:30食奶時間, 食完咁济都差唔多瞓著, 一放落bb車......唉! 又眼光光! 我已經用張帔擋住你, 等成架bb黑蚊蚊架啦, 你都仲係唔瞓, 你好high咩???!!!


所以到左11:15, 我就真係唔想滕滕咁夜先瞓, 所以我同個工人走先! 一番到去, 同佢抺完手, 面, 腳, 換埋睡衣, 3分鐘唔使, 佢就已經瞓左喇!


你個曵軒豬, 出左街你就死都唔肯瞓, 瞓一陣都好吖, 如果唔係, 第日點帶你去蒲呀?! 


p.s. 今日滕滕著左我買比佢嗰對新鞋仔, 因為真係唔想佢腳 fing fing, 不過當佢去到燒烤場醒左嗰時, 發現自己對腳有對鞋時, 佢好似好唔鐘意有嘢cool住咁, 死都要扯甩佢!


2 則留言:

  1. 咁唔著鞋仔著襪仔鍾唔鍾意呀?
    [版主回覆10/12/2009 11:33:00]對鞋仔唔鞋襪仔都好舒服架(我自己覺得咋), 不過其實我覺得佢都係仲咩慣有嘢cool住對腳啫 !

    回覆刪除
  2. 冬天佢著鞋,襪仔會舒服啲,不過等到冬天,都唔啱著喇
    [版主回覆10/12/2009 12:15:00]應該唔會唔啱著, 因為對難仔都幾大下, 因為有貼可以較, 所以先至唔會甩!

    回覆刪除