http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今日放左工去左太子買左兩對鞋仔比滕滕, 一對絨毛鞋, 一對波鞋!
番到屋企, 就更係第一時間比滕滕試下啱唔啱著啦, 點不知著左對波鞋之後, 放滕滕落地行, 佢居然唔識踏步喎, 成對腳薑更左咁, 唔郁!
軒豬, 而家一放你落地, 你自己都不知幾開心, 一路一路咁行, 仲要真係大踏步咁, 但係, 而家同你著左對鞋, 你就唔郁, 好攪笑囉! 你知嘛, 遲D, 你就會知, 一著鞋仔, 就代表同你去街街架喇 !
係呀,我細個一著鞋仔就知有街去,好開心架 佢咁快識行架喇[版主回覆10/06/2009 12:31:00]佢尋日著左鞋個樣, 仲係懵下懵下, 好攪笑!
佢第一次著啫,下次著完之後,拖佢慢慢行去門口 佢就知有街街去喇 [版主回覆10/06/2009 12:43:00]星期六有街去, 等我試下!
試完要報告[版主回覆10/06/2009 14:50:00] , 好!!!
小朋友初學行唔應該著鞋架,健康院d姑娘話佢對腳掂到個地下俾佢感覺吓先得架,唔駛咁快著鞋,等佢行得好好先著都未遲喎
係呀,我細個一著鞋仔就知有街去,好開心架
回覆刪除佢咁快識行架喇
[版主回覆10/06/2009 12:31:00]佢尋日著左鞋個樣, 仲係懵下懵下, 好攪笑!
佢第一次著啫,下次著完之後,拖佢慢慢行去門口
回覆刪除佢就知有街街去喇
[版主回覆10/06/2009 12:43:00]星期六有街去, 等我試下!
試完要報告
回覆刪除[版主回覆10/06/2009 14:50:00] , 好!!!
小朋友初學行唔應該著鞋架,健康院d姑娘話佢對腳掂到個地下俾佢感覺吓先得架,唔駛咁快著鞋,等佢行得好好先著都未遲喎
回覆刪除