2009年10月5日 星期一

唔識行呀.....哈哈哈哈......

今日放左工去左太子買左兩對鞋仔比滕滕, 一對絨毛鞋, 一對波鞋!


番到屋企, 就更係第一時間比滕滕試下啱唔啱著啦, 點不知著左對波鞋之後, 放滕滕落地行, 佢居然唔識踏步喎, 成對腳薑更左咁, 唔郁!


軒豬, 而家一放你落地, 你自己都不知幾開心, 一路一路咁行, 仲要真係大踏步咁, 但係, 而家同你著左對鞋, 你就唔郁, 好攪笑囉!  你知嘛, 遲D, 你就會知, 一著鞋仔, 就代表同你去街街架喇  !


4 則留言:

  1. 係呀,我細個一著鞋仔就知有街去,好開心架
    佢咁快識行架喇
    [版主回覆10/06/2009 12:31:00]佢尋日著左鞋個樣, 仲係懵下懵下, 好攪笑!

    回覆刪除
  2. 佢第一次著啫,下次著完之後,拖佢慢慢行去門口
    佢就知有街街去喇
     
    [版主回覆10/06/2009 12:43:00]星期六有街去, 等我試下!

    回覆刪除
  3. 試完要報告
    [版主回覆10/06/2009 14:50:00] , 好!!!

    回覆刪除
  4. 小朋友初學行唔應該著鞋架,健康院d姑娘話佢對腳掂到個地下俾佢感覺吓先得架,唔駛咁快著鞋,等佢行得好好先著都未遲喎

    回覆刪除