今日收到個舊同事電話, 打嚟話佢結婚, 想請我飲, 因為識左好耐, 咁當然二話不說就答應左啦! 收左線之後, 就同我嗰個同事+朋友講, 亞"邊個" 結婚請我飲呀, 下個星期二呀!
講完之後, 我嗰個朋友+同事就問我, 點解唔請佢喎?! 大佬, 又唔係我結婚, 點解我會知佢唔請你呀! 咁好啦, 我個朋友+同事就叫我問下"邊個"請唔請埋佢喎, 咁都幫佢問一下啦, 因為大家都識! 我係個電話問緊之際, 我個朋友+同事就問亞"邊個"佢12月都結婚, 問佢去唔去!
哦! 唔怪得無啦啦話, 話要去亞"邊個" 到飲啦! 原來個朋友+同事想佢自己12月結婚嗰時, 都想人地去佢嗰到!!!!!
有陣時我都唔係好想話我呢個朋友+同事, 因為大家都係朋友, 朋友本應唔應該係咁, 不過, 我之前同佢講過, 你1年半之後先結婚, 唔使咁早問定人地嚟唔嚟你到飲嘛, (仲要係講左一定要嚟, 唔嚟唔得喎) 會唔會唔係幾好呀, 佢都覺得冇嘢, 咁咪算囉, 你要咁"囉" 唔通我唔比你咩!
你個朋友+同事都好古怪喎
回覆刪除成日都比啲麻煩比你嘅
[版主回覆10/07/2009 11:03:00]佢唔係成日比麻煩我, 只不過係一時時啫, 因為佢個腦轉得慢嘛!
佢好多時講極都唔化, 不過冇計, 都係佳因個腦唔夠醒!
咁你點醒下佢喇,訓練下佢個腦筋
回覆刪除[版主回覆10/07/2009 11:29:00]冇辦法, 呢d嘢係先天, 後天補救唔到架!