2008年11月13日 星期四

又係肥豬肉!

今日個 lunch 又係肥豬肉喇!  所以我又挾晒 d 瘦嘅, 留番 d 肥嘅比我嘅朋友+同事!


一年前, 同佢去參加必瘦站減肥, 之後 lunch 大家一直都係食菜多(因為佢好想好想減肥)直至我有左同埋一人煮一個星期飯之後, 佢就成日整肥豬肉!  暗示明示之間都講過好多次比佢聽, 我唔食肥, 但係次次佢整 d 餸都係肥都不得了, 仲要話肥先好食! 咁好啦, 既然係咁, 我都唔再講喇, d 肥嘅就由佢食晒啦!


1 則留言:


  1. 84天減肥日誌
    http://hk.myblog.yahoo.com/kotracy/article?mid=1989

    快來一睹諾貝爾得奬者的風采!
    http://hk.myblog.yahoo.com/kotracy/article?mid=1962

    相片比千言萬語更好!對嘛? YAHOO BLOG 記載著18篇產品小故事
    http://hk.myblog.yahoo.com/kotracy/article?mid=511

    回覆刪除