我家的肥滕滕
http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
2008年11月17日 星期一
懶惰的亞 b
眨下眼已經差唔多22個星期喇, 自從上次 feel 到亞 b 勁郁之後, 就係呢幾日先開始 feel 到佢郁, 不過就懶 d , 因為佢通常會係夜晚, 我坐係到睇電視嗰時先郁, 好似平日咁, 就真係好少! 可能就係因為夜晚我唔想郁, 佢先至係到郁!
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言