尋日番到公司, 發現有小小出血, 於是打比 dr 問下情況, dr 就叫我即刻去比佢 check 下, 好彩 check 左都咩事, 唔關個 bb 事, 但係都嚇死我!
Dr 見我咁緊張, 於是開左張醫生紙比我, 有三日! 起初我都冇諗過放晒三日, 但係公司又唔多嘢做, 番到去, 都係係到等運到, 所以就比自己懶下, 放埋明天才番工!
唉, 如果老闆識做嘅話, 不如連星期六 on shift 都唔使我番就好喇, 不過我諗都好難, 佢跟本日日都想見到我, 我冇嘢搵佢, 佢都走過嚟講埋 d 廢話, 所以我諗放星期六都好難!
嘩,你要小心d喎!!!!
回覆刪除[版主回覆11/11/2008 22:08:00]我會喇, 醫生 check 過話冇咩事, 佢見我咁騰, 就叫我放幾日假休息下!
小心身體呀
回覆刪除[版主回覆11/12/2008 09:26:00]Thx, 我知道喇, 而家我行路好似蟻咁慢, 盡量慢 d 慢 d.........