http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
我今日真係好勁,一個咳都冇呀......我諗我應該都好番晒喇!
咳左成兩個月, 而家先致好番, 真係好慘, 睇左三次西醫都清唔晒 d 感冒, 之後頂唔順走左去睇中醫, 不過頂唔順中醫 d 藥都要頂, d 苦茶咁難飲, 都要飲, 因為蔡醫師真係好勁, 連我 d 頭痛勁左, 都把到出嚟, 唔想睇佢, 都唔得!
沒有留言:
張貼留言