2011年6月15日 星期三

ABCDEFG...........

唔知係我自己比壓力自己, 定係呢個HK比緊壓力我!


自從舊年去 interview 之後, 發現想讀一間幼稚園原來係好難, 你好想入, 但係唔代表佢要收你! 就算你搵到間學校, 都發現而家好多家長係好痴線! 因為我有個客個仔大滕滕兩個月, 佢同我講歲半就比個仔去上堂, 上下英文堂!


滕滕! 從佢日常生活, 我唔見佢係聰明, 仲好似蠢蠢地(似我老公就大獲!!!), 就係因為蠢蠢地, 所以, 我而家晚晚同佢唱ABC, 希望可以早D識得廿六個英文字母!


唱ABC之餘, 仲想 train埋佢由eleven to twenty! 因為我想今年再同佢in K-1, 所以我又要同佢train 水果, 又要同佢train color............ 呀~~~!!! 我就嚟頭暈喇!!!!


5 則留言:

  1. 緣份BB已駕到2011年6月15日 上午10:58

    你滕滕都識多嘢過我個囝囝好多嘢,我個囝咁傻,又唔肯學嘢,脾氣又差到死,我都唔知道有無學校收佢呀,真係好擔心,前排都去幫佢揾緊學校,但好多都話要足兩歲先可以報名,只可以交報名表格,而且好多明年要讀都滿額了,你話誇唔誇?
     
    依家去讀書點解要識咁多嘢先可以揀到好學校,去返學做咩先,就係唔識先去返學,但係依家點解要識晒咁多嘢先可以去返學,依家呢套跟以前那套已經完全唔同晒啦!
    [版主回覆06/16/2011 10:38:00]你個仔細滕滕咁多, 唔識得好多嘢係好正常, 所以你又唔使好似我咁擔心嘅~
    因為我想滕滕再interview過, 所以先同佢hard train 之嘛! 不過如果你有理想學校同佢入, 就入定表都唔怕, 因為而家d人真係好早好早就遞表架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  2. 而家頭暈?咁之後廿年學習生涯,青少年反叛...咁點呀? 我知道有好多家長,個bb都未出世,就排幼稚園,呢啲真係痴線喇
    [版主回覆06/16/2011 11:05:00]唉~ 我而家都明白點解喇, 而且仲後悔唔同滕滕早d遞表呀!

    回覆刪除
  3. 村姑 C 9 仔 *.*2011年6月15日 晚上8:12

    我個仔平時口水多過茶,  interview 果陣就變  "urm 春", 仲頭赤!!!
    依家無人收 pn, 出年一定要大包圍, 有咁多間報咁多間!
    我呢排都係同佢唱緊 ABC song 呀~ 都有 d 進步, 不過成日 QRS 唱成 QR V !!!!
    [版主回覆06/16/2011 14:09:00]有時d嘢就真係好難講, 尤其係interview 嗰時~
    就講話上次我上ywca個playgroup到, 見到個女仔成嚿飯咁都話入到 N 班喎~ 所以可能都有學校鐘意 "urm 春"都唔定~ 又或者你個仔嗰仔唔做urm 春, 做左隻雀都唔定!

    回覆刪除
  4. You should read to him or read with him everyday. That's what we have been doing to Keira. We started reading to her when she was 2 months old.
    http://kidshealth.org/parent/growth/learning/reading_toddler.html
     
    [版主回覆06/17/2011 12:18:00]係hk, 好多男仔都坐唔定, 比起女仔差好遠好遠!
    我見到好多女仔, 由bb開始一路一路大, 佢地都可以有定定地坐係到嘅時候, 但係, 男仔, 好大部份都係痴左線! 痴左線咁日日係間屋到自己跑, 不停走, 而滕滕, 日日都好似痴左線咁囉~
    我都買左好多書放係屋企, 不過佢未識睇嗰時就張d書嚟咬, 而家識睇, 就可以得閑同佢睇下!
    由出世到而家, 佢最長時間係可以坐定都係唯一一次, 就係之前去沙灘玩沙喇! 平時如果我同佢一斉, 你想佢坐多過10分鐘都幾難, 5分鐘都未必可以呀!
    如果你個囡肯坐定同你一斉睇就更係好啦, 因為我都唔想咁貪心, 如果佢每日肯坐定定10分鐘我都願呀!

    回覆刪除
  5. 男仔, 好大部份都係痴左線! ==> 真係 ga!!!!! 女乖 9倍都唔止啦!!! 
    [版主回覆06/18/2011 23:35:00]係囉!!! 仲有, 我都講少左, 佢唔止係屋企痴左線咁跑, 仲有痴左線咁跳, 痴左線咁擒, 痴左線咁除衫除片, 仲有線左線咁叫! 你話佢日日都唔會少做以上一樣嘢嘅, 佢又有咩時間可以停呢~

    回覆刪除