2011年6月7日 星期二

唔做情婦真係嘥晒!

今日老闆又同我開所謂嘅會! 佢解釋比我聽, 凡事都唔好下下追住人, 因為一個人頂唔順就會爆, 我下下迫到條八婆咁盡, 佢真係遲早一日會唔做!


唔做??? 我唔相信囉!!! 條八婆已經過左50, 又未結婚又冇家庭又冇男朋友, 佢唔做, 請問去得邊??? 唔好話我講嘢衰, 你估佢真係唔使繼續搵d姑婆本呀!!!  仲有, 佢同老闆做嘢咁"瞓身", 老闆換光管, 佢可以係老闆腳下揸住支光管預備遞上去比佢, 好似怕老闆會差錯腳跌落嚟, 預備接住老闆咁, 所以佢跟本預左埋下半世比我老闆啦, 因為我斷定左, 佢都一定唔可以係出面搵到多一個老闆係好似而家呢個咁好, 更何況佢搵唔搵到工都係一個問題!


以上嘅事實, 我豪不保留咁一五一十同我老闆講番出嚟, 原因係個八婆會計同老闆講, 我成日打單佢, 連打單d對話都話埋比老闆聽, 所以我對條八婆唔會再有保留, 既然佢咁識做戲, 同老闆講完就叫老闆唔好話我, 怕我唔開心喎! 我真係想問, 咁一路講有冇一路喊呀!!!


til~ 咁叻做戲, 唔做情婦真係嘥晒啦!!! 但係又唔知自己年近已經老年啦, 過左50都仲唔係亞嬸亞嬋呀! 唔叫你亞婆, 已經好比面你啦, 嗅四! 既然你都已經話晒比老闆聽我點單打你, 咁即係我再講都唔緊要啦!


4 則留言:

  1. 做佢阿媽都嫌佢老喇
    [版主回覆06/09/2011 11:18:00]不過佢做情婦就完全合晒資格啦, 係老闆面前就扮晒軟弱, 又話怕我, 又話唔敢同我講嘢, 跟住就打小報告!
    呢d咁嘅動作(係到扮可憐), 唔做情婦就嘥九晒啦~

    回覆刪除
  2. 緣份BB已駕到2011年6月8日 上午10:50

    咁鬼老,叫佢老鬼就岩,咁老仲成日學小朋友講是非咁,真係頂唔順呀!
    [版主回覆06/09/2011 11:19:00]所以本身我都唔鐘意佢, 不過而家就直頭憎佢!

    回覆刪除
  3. 唔好叫佢亞婆,叫佢二五。最撚憎報寸啲人,大家同一公司,總係要攪到你死我活咁
    [版主回覆06/09/2011 11:20:00]佢話我"卒"死佢呀! 佢話我成日單打佢, 佢孤獨一人呀, 幾撚可憐呀!!!

    回覆刪除
  4. 哈哈哈,我諗起一隻手指卒死佢呀
    [版主回覆06/09/2011 15:41:00]如果我真係一隻手指可以卒死佢, 就好啦~!!!

    回覆刪除