今日老闆又同我開所謂嘅會! 佢解釋比我聽, 凡事都唔好下下追住人, 因為一個人頂唔順就會爆, 我下下迫到條八婆咁盡, 佢真係遲早一日會唔做!
唔做??? 我唔相信囉!!! 條八婆已經過左50, 又未結婚又冇家庭又冇男朋友, 佢唔做, 請問去得邊??? 唔好話我講嘢衰, 你估佢真係唔使繼續搵d姑婆本呀!!! 仲有, 佢同老闆做嘢咁"瞓身", 老闆換光管, 佢可以係老闆腳下揸住支光管預備遞上去比佢, 好似怕老闆會差錯腳跌落嚟, 預備接住老闆咁, 所以佢跟本預左埋下半世比我老闆啦, 因為我斷定左, 佢都一定唔可以係出面搵到多一個老闆係好似而家呢個咁好, 更何況佢搵唔搵到工都係一個問題!
以上嘅事實, 我豪不保留咁一五一十同我老闆講番出嚟, 原因係個八婆會計同老闆講, 我成日打單佢, 連打單d對話都話埋比老闆聽, 所以我對條八婆唔會再有保留, 既然佢咁識做戲, 同老闆講完就叫老闆唔好話我, 怕我唔開心喎! 我真係想問, 咁一路講有冇一路喊呀!!!
til~ 咁叻做戲, 唔做情婦真係嘥晒啦!!! 但係又唔知自己年近已經老年啦, 過左50都仲唔係亞嬸亞嬋呀! 唔叫你亞婆, 已經好比面你啦, 嗅四! 既然你都已經話晒比老闆聽我點單打你, 咁即係我再講都唔緊要啦!
做佢阿媽都嫌佢老喇
回覆刪除[版主回覆06/09/2011 11:18:00]不過佢做情婦就完全合晒資格啦, 係老闆面前就扮晒軟弱, 又話怕我, 又話唔敢同我講嘢, 跟住就打小報告!
呢d咁嘅動作(係到扮可憐), 唔做情婦就嘥九晒啦~
咁鬼老,叫佢老鬼就岩,咁老仲成日學小朋友講是非咁,真係頂唔順呀!
回覆刪除[版主回覆06/09/2011 11:19:00]所以本身我都唔鐘意佢, 不過而家就直頭憎佢!
唔好叫佢亞婆,叫佢二五。最撚憎報寸啲人,大家同一公司,總係要攪到你死我活咁
回覆刪除[版主回覆06/09/2011 11:20:00]佢話我"卒"死佢呀! 佢話我成日單打佢, 佢孤獨一人呀, 幾撚可憐呀!!!
哈哈哈,我諗起一隻手指卒死佢呀
回覆刪除[版主回覆06/09/2011 15:41:00]如果我真係一隻手指可以卒死佢, 就好啦~!!!