識左成三十年, 真係唔同d!
上個星期同好朋友講, 我想叫佢幫我買lotion, 佢二話不說第二日就已經幫我買左, 仲即日係美國寄出比我!
我冇諗過佢會寄咁多支比我架! 因為我叫佢幫我買兩支lotion啫, 佢話如果唔超重就買支shower gel比我試下喎!
見到total 有 5 支, 真係suprise喇!!! 再睇下, d 郵費要成USD41!!! 仲貴過呢 5 支嘢呀!!!!!!!
咁你話! 你話呢D朋友, 真係係邊樹搵吖! 如果可以的話, 來世再做朋友我都願呀! 因為呢D咪講心囉~~~!!!
係架, 郵費重金過d 野, 但香港相對係相反, d 郵費唔係最貴
回覆刪除[版主回覆06/24/2011 09:57:00]所以就係咁, 所以先最窩心囉~
越遠嘅朋友越close,哈哈哈
回覆刪除[版主回覆06/24/2011 12:56:00]有時d嘢真係好難講! 又可能, 原來身邊嘅朋友先唔係d咩一回事~