2011年6月2日 星期四

點解你咁叻嘅?!

尋晚預備同滕滕瞓覺, 係張床之際, 佢無啦啦同我講痛痛, 我就問佢邊到痛啦, 佢居然拿起個睡袋, 跟住再拿起埋件衫, 指住個肚同我講佢痛痛喎~

我摸一摸佢個肚仔, 果然係凍凍地喎, 咁我就知佢同我講佢肚仔痛喇~

豬仔, 點解你咁叻, 識得話比媽me知你肚仔痛嘅?!


6 則留言:

  1. 緣份BB已駕到2011年6月5日 上午11:48

    董得表達自己有咩唔舒服係一件好事來架!佢真係好大個囝啦!真係幾叻嘅!值得表揚一番!
    [版主回覆06/06/2011 11:56:00]係囉~ 好似好大個仔左咁~

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2011年6月5日 晚上9:10

    好呀 ~ 識表達! 遲 d 識報寸, 仲唔怕 d 工人暗地蝦佢 tim!  
    [版主回覆06/06/2011 23:51:00]之前去旅行已經報左喇, 我鬧佢, 佢輪住嚟同三老講話曵曵, 所以我知道應該有咩事佢都會同講!

    回覆刪除
  3. 好咯,以後唔洗唔知bb仲乜無啦啦喊喇... 不過仲乜會肚仔痛呢?係咪凍親個肚仔呀?
    [版主回覆06/07/2011 22:57:00]而家佢喊, 都識講佢, 例如: 曵曵! 痛痛! 問佢仲咩曵, 同埋問佢邊到痛, 佢都識得表達佢仲咩事架喇, 不過就好出奇佢識得話比我知佢唔舒服囉~

    回覆刪除
  4. 最好佢就乜都同你講,第時大個都係咁就好咯
    [版主回覆06/08/2011 14:17:00]我都想呀, 如果係就最好啦!!!

    回覆刪除