2011年6月8日 星期三

可唔可以唔好同我講嘢呀?!

自從冇乜再同馮小姐傾閑計之後, 大家都好少對話, 以前公事上, 我地都係用MSN溝通, 正路而家咁少對話, 都應該係MSN啦, 不過奇就奇在佢而家反而唔用MSN, 有事就走嚟同我講!


唔係好明, 明明以前都係用MSN架啦, 而家我唔同佢講其他嘢, 就更加都係用MSN, 但係點解反而而家唔係呢? 其實我唔同佢傾閑計, 心人都應該有D數, 唔使下下都做到咁出面吓嘛~!


2 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2011年6月9日 清晨5:42

    佢可能知道有問題出現.... 所以想借 d 意同你傾返計 law...
    [版主回覆06/10/2011 14:38:00]我唔係好想囉, 因為一講番嘢佢又講佢d家事喇  !
    其實本身佢講佢屋企嘢我唔係好介意, 不過佢跟本都唔係路, 明知有問題又唔去解決, 又話而家唔係解決嘅時候, 我講左好多次佢可以點做又唔聽, 成日就係到話佢姑奶! 一句講晒, 好撚煩! 所以我唔想聽!

    回覆刪除
  2. 佢太掛住你的甜美聲音
    [版主回覆06/11/2011 11:23:00]你玩嘢咩,雖然我把聲可能真係好好聽~!

    回覆刪除