2011年6月2日 星期四

吸塵機係佢朋友~

我都唔明, 人地話小朋友好怕聽到吸塵機d聲, 我隻豬仔一聽到就即刻走埋嚟, 仲要吸埋一份!




上次去契妹到, 自從見到吸塵機之後, 就一路話要吸, 吸到走都唔肯放手, 一路吸, 吸完呢到吸嗰到, 吸完廳就走去吸房, 吸完房又出廳吸過!


請問, 你同吸塵機好fd 咩???


7 則留言:

  1. 緣份BB已駕到2011年6月2日 上午11:12

    應該唔係fd,而係搞事先真!平時啲玩具玩到厭,咪囉啲唔係常玩嘅來玩囉!
    [版主回覆06/03/2011 10:55:00]佢真係好認真咁吸架, 佢又真係到到都吸晒架! 雖然佢真係係到攪攪震, 但係就好認真咁攪攪震囉 ~

    回覆刪除
  2. 妳响屋企裝左cam呀???
    [版主回覆06/03/2011 10:55:00]好耐喇 =_= !

    回覆刪除
  3. 你個仔真係好驚喜呀,上次幫手抺嘢已經夠乖喇,今次仲要幫手吸塵~~~
    [版主回覆06/03/2011 10:58:00]我都唔知佢仲咩成日都咁鐘意做埋呢d咁嘅嘢! 上次係契妹到, 契妹都好suprise, 因為佢真係不停咁吸, 吸到走都仲要話吸, 我地已經話乾淨晒喇, 唔該, 但係佢都唔理我地, 一路都唔肯停!

    回覆刪除
  4. 哈哈,佢愛潔淨,第時返學一定攞白兔仔
    [版主回覆06/03/2011 11:27:00]你估佢真係咁乾淨咩, 佢真係貪得意咋!

    回覆刪除
  5. 從小養成良好習慣
    [版主回覆06/03/2011 14:44:00]我都想佢係!

    回覆刪除
  6. 好幫手...姐姐實好鐘意滕滕喇^^
    [版主回覆06/06/2011 11:58:00]哼~ 姐姐都費事睬佢!

    回覆刪除
  7. 佢吸塵吸上左癮,HAHAHA....
     
    [版主回覆06/06/2011 23:50:00]佢直頭痴左啦~!!!

    回覆刪除