2011年6月18日 星期六

兩隻牛仔!

今日約左熙媽出嚟tea, 呢兩隻"牛仔", 係第三次見面!




上次兩次見面, 係冇乜交流, 今次好d喇~



因為熙媽叫熙熙揇住滕滕, 佢兩個就............



一斉揇住跌左落地!



而我隻豬仔, 就玩到唔想走!



不過, 上左個氹氹轉之後, 就想走喇, 因為d o靚仔轉得太快, 佢好暈有d驚!



而滕滕玩完之後, 就輪到熙熙上去, 而且仲轉到跌左落嚟呀, 好彩冇咩事咋!


下次真係得閑再要約過再玩過喇, 因為滕滕都不知幾開心!


4 則留言:

  1. 我睇到都好開心. 佢地咁夾, 可以做到FD喎!
    [版主回覆06/21/2011 13:02:00]我都想   !

    回覆刪除
  2. 嘩!!!你個仔咁好臂力嘅!!!
    [版主回覆06/21/2011 13:00:00]佢好鐘意咁玩架, 因為佢真係好大力!

    回覆刪除
  3. 開始識得頑皮了
    [版主回覆06/21/2011 12:59:00]頑皮呢家嘢, 識左好耐, 而且仲唔使教!

    回覆刪除
  4. 佢2隻野咁曳...一定做到frd!wakakak....
    [版主回覆07/06/2011 16:21:00]一陣佢地大家互相參詳d曵嘢, 我地就死比佢睇!

    回覆刪除