尋日同班舊同事食飯, 而呢班舊同事都識得馮小姐嘅, 同其中一個傾開計, 我真係忍唔住講左馮小姐D嘢出嚟, 正因呢個舊同事都有個女, 所以我同佢講馮小姐同個仔相處D嘢, 大家都有共鳴!
就例如好似同個仔沖涼咁, 做媽媽會好enjoy可以同個仔/女完成成個沖涼過程, 因為係呢個過程, 大家都好明白係親子時間, 而且當係初生時, 可以自己一個完成係好有滿足感, 但係馮小姐係唔會, 佢話佢一定要個工人係到佢先可以同個仔沖涼, 因為佢話好驚佢個仔郁! 而佢同我講呢番話嗰時, 佢個仔已經有5個月!
而係尿片方面, 我同個舊同事都覺得, 寧願多一個幾毫, 都想買隻尿片比個仔用, 會舒服d而且冇咁焗, 但係馮小姐就唔認同, 因為佢覺得橫掂兩三個鐘都要換, 何必要買咁貴, 因為用完就掉!
再講, 大家屋企都有工人, 而屋企多個外人其實係好唔舒服, 所以如果一到假期, 自不然都唔想見到個工人, 希望自己一個family 有私人空間, 不過馮小姐就唔係, 因為佢冇左個工人, 就好似唔識湊個仔咁!
我唔明, 點解佢咁鐘意學我, 我話夜晚堅持自己湊番個仔, 佢又話要; 之前佢未諗住賣車嗰陣, 又話要買我撰左嗰類型car seat; 我話一生人生得嗰一兩次, 所以我話要係私家生等自己舒服d, 佢頂住頭皮都死都話佢又要舒服; 我買隻彈狗、買個泳池, 總之我買過d咩比滕滕玩, 我都睇到佢係淘寶搵; 就連我買d咩比個工人食, 佢都又話要買埋一份! 咁我想問, 係唔係我做d咩, 買d咩都要避開你, 唔比你睇到呀???????? 我同你fd就話冇所謂啫, 你估我而家同你好fd咩??????????
由我去旅行前到而家, 已經個幾月, 呢個幾月我都冇同馮小姐講多句私人嘢, 因為咁樣, 我覺得好開心, 唔使成日聽到佢講d廢話, 而且當佢係工作上有問題嗰時, 直接了當咁同佢講都不知幾爽, 唔使下下用串佢嘅方法去話佢!
學芒媽話事計, 而家大家嘅關係都唔係好, 都唔會有得番轉頭架啦, 何必仲另自己辛苦, 呢, 所以我希望以後都係咁, 因為朋友傷, 同事唔傷!
我個人認為,你呢位同事,大分之仰慕你,甚至希望可以同你睇齊...
回覆刪除[版主回覆06/27/2011 10:53:00]我都唔知我咁大魔力潻~
而家, 我連去買條片我都唔會同佢一斉去, 我費事買乜佢又話要買乜, 黑人憎!
又真係幾黑人憎嘅,如果無咗你,佢唔洗買日用品都得喇
回覆刪除[版主回覆06/27/2011 11:33:00]我都不知幾想佢問佢d fd, 唔好走嚟問我啦! 佢d fd係佢結婚嗰日, 話左幾點鐘要番到酒樓又遲到, 全部走晒去化妝又冇人同佢睇門口, 佢都話呢d係佢好好朋友! 既然咁好, 咪問佢地囉~ 最好架啦!
agree!!!! 佢十分之仰慕你!!
回覆刪除[版主回覆06/27/2011 11:36:00]同佢fd就話冇所謂啫, 佢份人咁自私, 我有嘢都唔想益佢啦!