上個再上個星期日, 帶左滕滕落樓下個公園玩, 到左冇耐, 就見到一個哥哥(應該大滕滕半年到)就行埋嚟公園玩, 不過佢當時手揸住一架車車同埋一樣唔記得左係咩嘅玩具, total係兩樣, 每隻手係一樣(唔知佢攞咁多玩具嚟公園仲乜, 因為已經冇手去玩公園嘅嘢喇).
滕滕一見到有個小朋友嚟左, 第一時間都幾開心, 但係一見到個哥哥手上有玩具之後, 我睇到佢好想好想玩人地d玩具囉! 小朋友就係咁架喇, 見到人地d玩具係香d嘅, 更何況我地都冇帶玩具落公園, 所以哥哥手上嘅玩具就好似吸左滕滕埋去咁吸住, 唔行開!
而呢個哥哥, d玩具我冇見佢玩過, 全程只係揸係手, 而佢個媽媽, 都係全程睇住本雜誌, 冇理過個仔!
滕滕都算係咁, 冇話要攞人地d玩具, 亦都冇話要, 不過邊有小朋友唔想玩人地d玩具, 而當時個moment, 我就覺得個哥哥都feel到滕滕想玩佢d玩具, 但係, 我亦都覺得, 個哥哥跟本係唔會比滕滕一斉玩, 因為我覺得個小朋友落嚟公園, 只不過係想有玩具係身邊陪佢一斉玩, 即係去邊都揸住d玩具!
咁我又唔係好明, 都落公園啦, 點解都仲要揸住d玩具呢? 去公園, 唔係玩公園d設施嘅咩, 請問d玩具要嚟仲乜呢? 既然d玩具唔想同人share, 咁仲咩要攞落公園呢, 咁落公園都唔係玩玩具, 咁落玩具落公園又仲乜呢?! 咁如果落公園係玩玩具, 咁仲咩落公園玩, 唔係屋企玩呢?!
滕滕仲未到呢個階段, 亦都唔知遲d會唔會想攞玩具落公園, 不過我估我唔會比佢咁做囉, 因為落公園就玩公園嘢啦, 仲乜仲要攞玩具落去玩啫! 所以過左一陣, 我唔想再比滕滕有機會想玩個哥哥d玩具, 我地就行左去另外一個公園到玩喇!
我覺得係個細路扭要攞玩具出街,阿媽一係怕咗佢,一係唔理佢,就咁比佢攞落街
回覆刪除[版主回覆06/15/2011 11:26:00]可能即係去邊都要d玩具陪啦~
係...個小朋友無安全感
回覆刪除