前兩晚, 隻豬係到瞓覺時候都仲唔想瞓, 廳燈都已經熄晒, 只係淨抵個工人係到預備steam d 奶樽, 係呢個moment, 呢豬仔就係咁係個廳到跑, 仲跑到跌抵左係地下!
我一知道佢跌左係地, 我就即刻話: "好嘢! 抵死! 唔好理佢呀! 抵你唔瞓就係到跑吖嗱! 抵死!!!" 隻豬仔聽到我咁講之後, 就已經知道我係唔會理佢, 所以佢就即刻係到叫: "姐姐呀~ 姐姐呀~ 跌呀~跌呀~"
我知道佢同個工人求救之後, 又再講多一次唔好理佢, 不過隻豬仔都係唔死心咁叫住個工人啦! 係我命令之下, 個工人更係唔會理佢啦, 而隻豬仔見到咁樣情況, 就走入嚟房好慘咁望住我係到喊!
二話不說, 我就話佢好唔上床係到跑, 而家痛啦, 仲唔抵死! 一路鬧佢, 佢就一路同我要紙巾呀~ 紙巾呀~ 跟住我比左張紙巾佢等佢自己抺下d鼻涕眼淚, 點不知隻豬仔雖然係喊緊, 但係佢唔記得左攞紙巾係幫佢自己抺, 居然幫我抺喎! 佢一抺落我塊面到, 我就已經忍唔住大笑, 仲問佢: "你問媽me攞紙巾係幫你自己抺鼻涕, 唔係幫媽me 抺喎, 你唔記得左自己係到喊緊咩?!" 跟住我又再大笑喇!
隻豬仔跟住就好似好瘀咁, 又跟我一斉大笑, 但係就整鬼我, 繼續用d紙巾幫我抺面囉~!
佢地真係好得意O架! 所以我地要好好珍惜呢段2/3歲嘅時間, 大個咗就冇咁好玩喇!
回覆刪除[版主回覆06/27/2011 11:39:00]佢而家已經開始冇之前咁得意啦~ 不過佢地而家識d又唔識d, 有時又真係好攪笑!
我朋友之前同我講, 當佢地識叫我地嗰時, 就會煩到你死, 不過我又唔係咁覺得囉, 因為佢地係咁成日叫住, 叫完都唔係要我做d咩, 佢地只係想你認下佢之嘛, 而且佢又成日好嗲咁叫住, 我都覺得幾sweet 架!
哈哈哈哈,溫馨到呢~~~~
回覆刪除[版主回覆06/27/2011 11:40:00]ok啦, 呢d回憶, 一定要記得佢, 因為我怕第時老左唔記得呀!
我都覺得好sweetO架, 時時走過來攬住我隻腳叫媽咪, 甜到入心.
回覆刪除[版主回覆06/28/2011 12:55:00]係呀! 尤其係佢地叫我地嗰時唔係要d咩, 而係齋係叫下你嗰時就最sweet喇!