上個星期打去YWCA, 問如果in 下一年嘅K-1幾時有得攞表& interview!
一講滕滕個名, 老師已經記得喇(因為之前上過playgroup), 仲會錯意以為我想入讀今年K-1潻! 講清楚之後, 老師就話會同我開番個file, 因為我舊年已經in 過, 所以出年佢地一睇就知道有record咁會好d喎~!
直到尋日, YWCA個老師又打嚟, 今次係同我講, 如果佢地N班有位, 滕滕可以去讀喇!
好煩惱! 好煩惱! 因為YWCA係唯一一間我係聽過佢地嗰D教學方針, 而且自己都幾鐘意, 但係上網search, 就好少好少comment! 問朋友有好多都冇聽過潻! 所以自己諗諗下, 冇乜comment, 即係間學校唔算係好出名!
如果對比啟思, 啟思就係嗰D私營學校, 出外嘅activities好似比較多d, 而且我覺得呢d私營攪嘅, 佢地應該好希望攪到自己好出名, 慕求收多d學生去擴充業務!
再compare, YWCA係全日, 呢樣嘢其實我都幾鐘意, 因為而家日日睇滕滕係屋企冇所事事, 我唔想係佢呢個可以吸收&吸收能力時間咁強嘅時候去虛渡光音, 嘥晒D時間! 而啟思就只係番half day!
有諗過, 如果番啟思讀half day, 可以試下搵下d興趣班比滕滕下午去學下玩下咁好唔好呢?! 不過番學學費加埋興趣班就好大獲喇!
同老公商量過, 都係讀番啟思, 讀一年試下睇下咩環境先, 如果可以的話, 而又唔係太貴, 遲d睇下可以有咩興趣班啱滕滕上囉!
所以我諗我都係要股票上面出出入入下, 如果唔係, 邊到得嚟咁多錢呀 !
原來我地個個做呀媽都係諗左諗右. 不過一決定左, 個心就晒.
回覆刪除我地可能真係太緊張啦! 諗深一層佢地始終都只係去讀N1, 如果唔對路就走囉, 再唔係就K1轉囉.
[版主回覆06/24/2011 00:29:00]所以我一直都打算今年再同佢去in 過K-1! 真係多嘢攪~!
所以,你老公成日加班,賺多啲錢,個仔可以有好啲教育同學多啲嘢喇
回覆刪除[版主回覆06/24/2011 12:59:00]最慘佢而家個心只係番工同個仔呢~ 而我, 唔知去左邊喇!
咁你做啲嘢氹下佢囉
回覆刪除[版主回覆06/24/2011 14:52:00]都有嘅, 不過唔係成日囉~ 而家痾c都唔得閑, 唔同以前喇!
你有得返都好呀, 只不過多個選擇 ~ 唉.... 我個仔仲要無所事事多1年呀 ~
回覆刪除[版主回覆06/25/2011 00:07:00]唔好講搵間好學校吖, 連搵到都好難, 唯有大包圍咋~